۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

سیاهپوش:

شاهراه رسیدن به علم تحقیق و پژوهش است

شاهراه رسیدن به علم تحقیق و پژوهش است

اهواز ـ خبرگزاری مهر: معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: به طور قطع شاهراه رسیدن به علم، تحقیق و پژوهش است.

علی سیاهپوش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آموزش و پرورش ما اعتقاد داریم که در حقیقت رسیدن به علم و اشراف علمی برای توسعه پایدار امری اجتناب ناپذیر است و شاه راه رسیدن به علم به طور قطع تحقیق و پژوهش است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران که داعیه دار ترقی و پیشرفت جامعه بشری است قطعاً برای رسیدن به این جایگاه نیاز دارد از نظر علمی قدرت برتر منطقه را داشته باشد و اکنون بر اساس چشم انداز 1404 بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ایران باید قدرت علمی اول منطقه باشد و هیچ راهی برای رسیدن به این جایگاه جز از طریق پژوهش و تحقیق و تبدیل مجهولات به معلومات وجود ندارد.

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: نقش معلمان در خصوص تقویت روحیه پژوهش و تحقیق در بین دانش آموزان بی بدیل و بی مثال است.

سیاهپوش خاطرنشان کرد: امسال قریب به 1650 نفر کارورز مرتبط با دوره های آموزشی و طرح های پژوهشی در آموزش و پرورش هدایت شدند.

وی در ارتباط با برنامه های آموزش و پرورش استان خوزستان در هفته پژوهش گفت: تجلیل از پژوهشگران معلم و دانش آموز، برگزاری نمایشگاه های دست یافته های پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان، حضور فعال در نمایشگاه بین المللی و راه اندازی غرفه پژوهش های فرهنگیان و دانش آموزان و برگزاری نمایشگاه کتاب با 50 درصد تخفیف در اداره کل آموزش و پرورش از جمله برنامه های این اداره کل در هفته پژوهش است.

کد خبر 2197257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha