۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸

محمد علی آبادی عنوان کرد:

خسروی‌وفا می‌تواند هر تصمیمی بگیرد/ هاشمی‌طبا نمی‌تواند کاندیدا شود

خسروی‌وفا می‌تواند هر تصمیمی بگیرد/ هاشمی‌طبا نمی‌تواند کاندیدا شود

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد بیانیه علیه محمود خسروی وفا گفت که من خیلی در جزئیات آن نیستم فقط می دانم طی امروز و فردا به صورت رسمی صادر می شود. وی همچنین در مورد تصمیم خسروی وفا برای عدم شرکت در جلسات هیات اجرایی اعلام کرد که او می تواند هر تصمیمی می خواهد بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی آبادی در مورد نشست امروز سه شنبه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که در محل این کمیته برگزار شد توضیح داد و اظهار داشت: در این نشست بحث آیین نامه انتخاباتی را دنبال کردیم. البته آیین نامه تغییرات خاصی نداشت، قبلا در مورد آن کار کارشناسی انجام شده بود و در هیات اجرایی آن را مطرح، تایید و تصویب کردیم. در حال حاضر هم در حال گرفتن امضاهای لازم بر روی نسخه های چاپی آن هستیم تا بتوانیم این آیین نامه را به صورت رسمی رسانه ای کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در آیین نامه جدید هیچ مورد خاصی تغییر نکرده است، در مورد حضور سرپرستان در انتخابات آتی کمیته ملی المپیک و اینکه بر اساس آیین نامه جدید این اجازه به آنها داده می شود یا نه، توضیح داد و یادآور شد: سرپرستان اجازه حضور در انتخابات را ندارند، نماینده ای که از طرف هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شده باشد می تواند در مجمع شرکت کند البته حضور این نماینده هم فقط در یک مجمع قابل قبول است و او نمی تواند در مجمع بعدی حضور داشته باشد ضمن اینکه وی حق یک رای دارد.

علی آبادی تاکید کرد: بر اساس آیین نامه جدید نماینده هیات رئیسه فدراسیون می تواند در انتخابات کاندیدا شود البته به شرط اینکه 6 ماه از عضویت وی در هیات رئیسه گذشته باشد این طبق متن صریح اساسنامه است.

" با این اوصاف مصطفی هاشمی که کمتر از 2 ماه از عضویت وی در هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک می گذرد شرایط لازم برای حضور در انتخابات را دارد"؟، وی در پاسخ به این پرسش گفت: باید ببینیم اساسنامه کمیته ملی المپیک در این زمینه چه می گوید!

محمد علی آبادی همچنین در مورد بیانیه ای که قرار بود بر علیه خسروی وفا و صحبت های وی در رابطه با تقلب در فروش ساختمان گاندی و متهم کردن علی آبادی صادر شود، یادآور شد: هیات اجرایی در جلسه 190 یا 191 صادر شدن این بیانیه را تصویب کرد. البته من خیلی در جزئیات آن نیستم چون این کار توسط اعضای هیات اجرایی پیگیری می شد.  فقط اینکه می دانم بیانیه مورد نظر صادر شده و امضاهای آن هم گرفته شده است اما قرار است اصلاحاتی روی آن انجام شود، طی امروز و فردا کار تمام می شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد غیبت برخی اعضای هیات اجرایی در نشست های هفتگی گفت: این یک موضوع طبیعی است، از زمانی که من رئیس کمیته ملی المپیک شده ام معمولا در هر نشست یکی دو نفر به دلایلی مانند سفر غایب هستند.

" محمود خسروی وفا اعلام کرده که دیگر قصد شرکت در جلسات هیات اجرایی را ندارد و حتی روز گذشته هم با وجود حضور در ایران در نشست شرکت نکرد در این مورد چه نظری دارید آیا هیات اجرایی در قبال چنین افرادی تصمیم خاصی می گیرد"؟، این پرسش خبرنگار مهر بود که محمد علی آبادی در پاسخ به آن اظهار داشت: خسروی وفا مختار است هر تصمیمی را می خواهد بگیرد و انجام دهد. در مورد برخورد بر چنین افرادی هم تصمیمی نگرفته ایم.

کد خبر 2197279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha