۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۹:۲۶

سفر "رومی" به کانادا و آمریکا/ سینا سرلک در وحدت می‌خواند

سفر "رومی" به کانادا و آمریکا/ سینا سرلک در وحدت می‌خواند

به گفته پدرام بدخشانی نوازنده سنتور و آهنگساز موسیقی تلفیقی کشورمان گروه "رومی" برای برگزاری چند کنسرت در داخل و خارج از کشور آماده می‌شود.

پدرام درخشانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در زمینه موسیقی گفت: بعد از برگزاری کنسرت موفقی که در فستیوال موسیقی "آوای امروز ایران" در شهرهای کلن و هامبورگ آلمان طی روزهای 20 و 21 مهرماه امسال داشتیم، برنامه‌ریزی‌هایی هم برای برگزاری کنسرت در کشورهای کانادا و آمریکا انجام دادیم که به زودی جزییات آن را اعلام می کنم.

این نوازنده سنتور درباره کنسرت آلمان تصریح کرد: در این کنسرت که به خوانندگی بامداد فلاحتی میزبان علاقه‌مندان موسیقی تلفیقی بودیم، منتخبی از قطعات آلبوم‌های رومی توسط بهترین نوازنده‌های ایران کورش بابایی، رضا تاجبخش، آرش پژندمقدم، دارا دارایی و ارژنگ عطاء الهی برای علاقه مندان اجرا شد و خوشبختانه با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است تمام کنسرت‌های خارج از کشور گروه "رومی" سال آینده در کشورهایی که به آن اشاره کردم برگزار می شود بنابراین در تلاشیم که در سال جاری کنسرت های متفاوتی را در کشورمان برگزار کنیم. البته بهترین تالار برای اجرای برنامه های ما تالار وحدت است که امیدوارم با توجه به پیگیری‌هایی که انجام دادیم بتوانیم کنسرت خود را به خوانندگی سینا سرلک در این مکان برگزار کنیم.

آهنگساز و نوازنده مجموعه آلبوم‌های "رومی" در بخش پایانی صحبت‌هایش عنوان کرد: فعلا برنامه‌ای برای تولید آلبوم جدید نداریم. تمایل دارم مقداری زمان بگذرد تا بتوانم با اثر متفاوتی در خدمت علاقه مندان موسیقی باشم. البته مدتی است در مرحله پیش‌تولید یک کلیپ متفاوت با محتوای ساز تخصصی‌ام سنتور هستم که به نظر خودم کار متفاوتی خواهد بود.

پدرام درخشانی از جمله آهنگسازان و نوازندگان موسیقی است که طی سالهای اخیر عمده فعالیت خود را به تولید آثاری در زمینه موسیقی تلفیقی معطوف کرده است. حضور در کنسرت‌های مختلف حوزه موسیقی سنتی و پاپ به عنوان نوازنده سنتور، تلاش برای ایجاد شکلی متفاوت از نوازندگی سنتور و تولید مجموعه آثار موسیقایی مختلف از جمله رومی 1،2 و 3 از جمله فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی است.

کد خبر 2197430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha