۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۹:۵۵

جلالی در گفتگو با مهر:

به قهرمانی تراکتورسازی اطمینان دارم/ حق پلک زدن هم نداریم!

به قهرمانی تراکتورسازی اطمینان دارم/ حق پلک زدن هم نداریم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه نسبت به قهرمانی تیمش در پایان فصل اطمینان دارد، گفت: تغییر و تحولات مدام در بالای جدول به ما می‌گوید که برای صدرنشینی نباید غفلت کنیم و حتی حق پلک زدن هم نداریم.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، به توضیح آخرین شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، در آستانه دیدار حساس روز جمعه با سپاهان و همچنین قهرمانی تراکتورسازی در پایان فصل پرداخت:

* مقابل ذوب‌آهن غفلت کردیم و غرامت دادیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته گذشته مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بعد از این بازی بازیکنانم خودشان بهتر از هر کس دیگر متوجه شدند که چه غفلتی کردند. در این بازی به خاطر چند اشتباه غرامت دادیم. با این حال بازیکنان ما با اتحاد و تمرکز خب تمرین می‌کنند و مصمم هستند تا به امید خدا امتیاز از دست رفته را مقابل سپاهان جبران کنند.

* تا دوشنبه تحت تاثیر بازی ذوب‌آهن بودم
وی همچنین درباره احساسش نسبت به دریافت گل تساوی در دقایق پایانی با اشتباه بازیکنان تیمش، تاکید کرد: بعد از آن گل به خودی، حس تلخی داشتم. عقیده خودم این است که بعد از هر بازی صرف نظر از پیروزی یا باخت، ظرف 24 ساعت بازیکن باید به بالانس روحی برسد و به بازی بعدی توجه داشته باشد ولی من به شخصه پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن تا دوشنبه تحت تاثیر این مسابقه بودم. خدا را شکر حالا همه چیز خوب است و با آرامش کار را دنبال می‌کنیم.

* مقابل سپاهان باید فوق العاده دونده باشیم
جلالی در ادامه با اشاره به بازی روز جمعه تراکتورسازی با سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است. ما باید مقابل این تیم هوشمندانه بازی کنیم و فوق‌العاده دونده و درگیرانه باشیم زیرا می‌خواهیم قدم‌هایمان را محکم برداریم.

* حتی حق پلک زدن هم نداریم
وی در ادامه یادآور شد: شما نگاه کنید در یک هفته چه اتفاقاتی رخ داد. ما در دقیقه 90 گل مساوی را خوردیم و پرسپولیس هم به حریفش 6 گل زد تا با تفاضل گل کمتر، صدر جدول را از دست بدهیم. همین تغییر و تحولات در صدر جدول به ما می‌گوید که حتی حق پلک زدن و غفلت کوچک هم نداریم.

* شعار نمی‌دهم، به قهرمانی تراکتور اطمینان دارم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند، اظهار کرد: من نسبت به قهرمانی تیم تراکتورسازی اطمینان دارم. بازیکنان ما با تمرکز و فداکاری کار می‌کنند. من شعار نمی‌دهم چون ظرفیت و قابلیت بازیکنان تیمم را می‌بینم و نسبت به آن اطمینان دارم. همانطور که گفتم ما باید 100 درصد متمرکز باشیم و حتی تمرکزمان نباید 99 درصد شود!

* به تنها چیزی که فکر می‌کنم صلاح تیمم است
وی در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص انتقادهایی که نسبت به بازی دادن محمد نصرتی به هر قیمتی می‌شود، تصریح کرد: هر فردی نظرات شخصی خودش را دارد. من به تنها چیزی که فکر می‌کنم، صلاح تیم تراکتورسازی است. این مسئولیت من است و به همین خاطر به صحبت‌ها و نظرات دیگران کاری ندارم.

* کی‌روش برای انتخاب بهترین بازیکن با من مشورت کرد
جلالی در پایان صحبت‌هایش همچنین به تماس مترجم کی‌روش به او اشاره کرد و گفت: چند هفته پیش بود که مترجم کی‌روش با من تماس گرفت و برای انتخاب بهترین بازیکن جهان با من مشورت کرد. من هم نظراتم را به سرمربی تیم ملی منتقل کردم که البته الان نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.

تیم فوتبال تراکتورسازی روز جمعه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم سپاهان است.

کد خبر 2197895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha