۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

سیلاوی اعلام کرد:

نمایشگاه پژوهش رامشیر تا پایان هفته در انتظار بازدید عموم

نمایشگاه پژوهش رامشیر تا پایان هفته در انتظار بازدید عموم

رامشیر - خبرگزاری مهر: فرماندار رامشیر از ادامه بازدید و استقبال مردم از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری این شهرستان تا پایان هفته خبر داد.

حمید سیلاوی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه پژوهش و فناوری رامشیر که از ابتدای هفته پژوهش در این شهرستان افتتاح شده است تا پایان هفته و در ساعات اداری برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه علاوه بر وجود غرفه های مختلفی اعم از کشاورزی، حقوق و ادبیات از برنامه های مختلف دیگری نیز در طول هفته بهره مند بود که  از آن جمله می توان به برگزاری مسابقات تخصصی ویژه دانشجویان در رشته های مختلف علمی و پژوهشی و تجلیل از برگزیدگان واحدها نام برد.

فرماندار رامشیر همچنین به رو نمایی از دو کتاب در این نمایشگاه و در روز اول آن اشاره کرد و افزود: دو کتاب جاذبه های تشیع در آثار نوشته نصر الله احمدی مهر و حکایت های شیرین نوشته علیرضا موسوی و فاطمه روان دو کتابی هستند که همزمان با مراسم افتتاحیه نمایشگاه و با حضور مسوولان محلی رونمایی شدند.

سیلاوی همچنین از اجرای طرح خلع سلاح ذوالفقار در شهرستان رامشیر خبر داد و گفت: علاوه بر اقدامات فرهنگی و علمی صورت گرفته در رامشیر می توان به دیگر فعالیت های مهم مسوولین محلی این شهرستان اشاره کرد که تاثیر آنها در تامین سلامت و آرامش مردم کمتر از اقدامات فرهنگی نیست.

وی ادامه داد: در این خصوص می توان به اقدام نیروهای انتظامی در کشف و ضبط 7 قبضه اسلحه غیر مجاز در راستای طرح خلع سلاح ذوالفقار اشاره کرد که این اقدام علاوه بر تامین امنیت جامعه به ایجاد محیطی آرام و سالم برای پرداختن به فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و علمی کمک می کند.

فرماندار رامشیر از دلایل خرید و نگهداری اسلحه به مواردی همچون سابقه جنگ تحمیلی در منطقه و ارزان بودن اسلحه به واسطه ورود غیر مجاز آن اشاره کرد.

سیلاوی تصریح کرد: طرح خلع سلاح ذوالفقار هر سه ماه یک بار توسط نیروی انتظامی در رامشیر اجرا می شود که انتظار می رود مردم نیز در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 2198080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha