۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶

حجت‌الاسلام عظیمی در گفتگو با مهر:

برگزاری 3 دوره تربیت معلم قرآن در قم/ مسابقات تلاوت و تسنیم برگزار شد

برگزاری 3 دوره تربیت معلم قرآن در قم/ مسابقات تلاوت و تسنیم برگزار شد

قم - خبرگزاری مهر: مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری 3 دوره آموزشی تربیت معلم قرآن کریم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو دوره تربیت معلم قرآن کریم با حضور 40 نفر از خواهران و یک دوره تربیت معلم قرآن با حضور 20 نفر از برادران به همت دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را تامین معلمان قرآن کریم موسسات و مراکز قرآنی و مساجدی که نیاز به مربی قرآن دارند ذکر کرد.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مدت برگزاری این دوره 126 ساعت در 3 ماه است و در پایان به قبول شدگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم

حجت‌الاسلام عظیمی از برگزاری دو مسابقه قرآنی تلاوت و تسنیم در قم خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های مفاهیم، قرائت و حفظ برگزار شده و نفرات برتر برای شرکت در مرحله کشوری، به سازمان دارالقرآن الکریم معرفی شدند.

وی اظهار کرد: این مسابقات با مشارکت بیش از 270 نفر در مرحله مقدماتی و بیش از 100 نفر در مرحله استانی برگزار شد و در پایان 25 نفر برتر به سازمان دارالقرآن الکریم معرفی شدند.

مسئول دارالقرآن الکریم قم هدف از برگزاری این مسابقات را نشر و گسترش مفاهیم عالیه و نورانی قرآن کریم و تشویق آحاد جامعه به حفظ و قرائت قرآن کریم ذکر کرد.

کد خبر 2198261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha