۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۸

مجتبی تقوی بعد از تساوی ذوب‌آهن:

مقصر نتایج مس کرمان من نیستم/ وقتی نتیجه نمی‌گیرند، مرا مقصر می‌کنند

مقصر نتایج مس کرمان من نیستم/ وقتی نتیجه نمی‌گیرند، مرا مقصر می‌کنند

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقصر نتایج مس کرمان من نیستم اما متاسفانه برخی وقتی نتیجه نمی‌گیرند، مرا مقصر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تقوی عصر امروز پس از تساوی ذوب‌آهن مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ذوب‌آهن در این مسابقه شش موقعیت ازآن خود کرد، اظهار داشت: به نظر من بازی بازیکنان حساسیت زیادی با خود داشت و این مسئله باعث شد که آنها تمرکز خود را از دست بدهند اما به نظرم ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم و از مس کرمان بهتر عمل کردیم.

وی در مورد اینکه با چه هدفی به اصفهان آمده، افزود: من برای اینکه تنها در لیگ برتر سرمربیگری کنم، به ذوب‌آهن نیامدم و سابقه این باشگاه و من اجازه نمی‌دهد که اینگونه باشد اما وظیفه دارم که شرایط تیم را بهبود بخشیده و کیفیت بازیکنان تیم را بهتر کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به وضعیت بدنی بازیکنان ذوب‌آهن گفت: برخی از بازیکنان ذوب‌آهن شرایط بدنی خوبی دارند و در طرف مقابل، برخی دیگر از بازیکنان، شرایط خوبی ندارند بنابراین ما در تمرینات خود، تغییراتی ایجاد کردیم تا کیفیت تیم بهبود یابد.

وی در مورد اشتباهات بازیکنان خط دفاعی ذوب‌آهن بیان داشت: اشتباهات فردی در فوتبال وجود دارد و فراز و نشیب‌های زیادی در فوتبال وجود دارد و همه دیدندکه تیم مس در هفته گذشته 6 گل از پرسپولیس دریافت کرد و جمع کردن تیمی که دفاع آن از هم بپاشد خیلی سخت است.

تقوی با بیان اینکه باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم، ادامه داد: از حالا باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم و نباید فکر کنیم که همه چیز تمام شده است و اشتباهات بازیکنان نیز باعث نمی‌شود که ما با آنها قهرآمیز برخورد کنیم زیرا همین بازیکنانی که اشتباه می‌کنند، در آینده می‌توانند تیم را نجات دهند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون مشکلاتش با مس کرمان و حاشیه‌های ابتدای فصل این تیم گفت: باید بگویم که مقصر نتایج مس کرمان من نیستم و مسائل زیادی وجود داشت که آنها را بازگو نکردم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه ادبیات من، اجازه گفتن برخی مسائل را نمی‌دهد، اظهار داشت: تنها سئوالی که من می‌پرسم این است که چرا با اینکه این همه تغییر در مس به وجود آمده و بازیکنان زیادی به این تیم جذب شده‌اند، تغییری در شرایط تیم به وجود نیامده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی وقتی نتیجه می‌گیرند، کاری به من ندارند اما زمانیکه نتیجه نمی‌گیرند، مرا مقصر می‌کنند ولی من به احترام مردم کرمان، حرفی از این به زبان نمی‌آورم.

 

کد خبر 2199159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha