۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۵۵

انتقاد عشوری از داوری‌ها/

حرف بزنیم ما را محروم می‌کنند/ چند پنالتی ذوب‌آهن را نگرفتند

حرف بزنیم ما را محروم می‌کنند/ چند پنالتی ذوب‌آهن را نگرفتند

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما در دیدار با مس کرمان چند صحنه پنالتی داشت که داور آن را نگرفت اما متاسفانه هر زمان که ما حرف بزنیم، ما را محروم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا عشوری عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: به نظرم ما در این بازی گل بسیار بدی خوردیم و این گل بسیار بر کار ما تاثیر گذار بود.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم گل آفساید بود یا خیر، تصریح کرد: نمی‌توانم در مورد آفساید بودن این مسئله نظر بدهم اما متاسفانه در این بازی چند صحنه مشکوک به پنالتی را برای ذوب‌آهن نگرفتند و امیدوارم که کسی به این مسئله رسیدگی کند، هرچند که می‌دانم اگر حرف بزنیم، ما را محروم می‌کنند.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: از کسی که مسئول داوری‌ها است، می‌خواهم که به این مسئله رسیدگی کند زیرا ما واقعاً از داوری ضربه می‌خوریم و امیدوارم این مشکلات ادامه نداشته باشد و ما شرمنده هواداران هستیم.

وی با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن بیان داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و امروز نیز بد بازی نکرد اما متاسفانه موقعیت‌های ما وارد دروازه نشد و گل بدی نیز خوردیم که باعث شد امتیاز را از دست بدهیم.

عشوری در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان ذوب‌آهن با بوناچیچ مشکل داشتند یا خیر، خاطرنشان کرد: به هر حال در ک مجموعه ممکن است برخی با یکدیگر مشکل داشته باشند و بازیکنانی که بازی نکنند، از او ناراحت باشند اما من با لوکا مشکل نداشتم زیرا او حتی با وجود اخراج، مرا در بازی بعد به زمین فرستاد.

کد خبر 2199172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha