۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۳

انگین فیرات:

زمان گل پرسپولیس بازیکنان ما خواب ماندند/ اعتراض نکردم به خاطر سلامتی‌ام

زمان گل پرسپولیس بازیکنان ما خواب ماندند/ اعتراض نکردم به خاطر سلامتی‌ام

سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست این تیم برابر پرسپولیس گفت: در نیمه اول پرسپولیس موقعیتی نداشت و در نیمه دوم زمانیکه بازیکنان ما خواب ماندند، به گل رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات در نشست خبری پایان دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس اظهارداشت: ما در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و از همان ابتدا حریف را بستیم و در ضد حملات موقعیت‌هایی را خلق کردیم از جمله شوت ناصحی بود که به تیر دروازه اصابت کرد و در آخرین لحظه هم شهباززاده موقعیت خوبی را هدر داد. باید بگویم در نیمه اول پرسپولیس موقعیتی نداشت.

وی افزود: بازیکنان این تیم اما در نیمه دوم خوب بازی کردند و به ما فشار وارد کردند، اما درست زمانیکه فشار این تیم در حال پایان بود، بازیکنان ما خواب ماندند تا پرسپولیس به گل برسد. پس از آن ما فشار خودمان را افزایش دادیم و یکی دو موقعیت هم داشتیم که نتیجه نداد. حیف از انرژی که مصرف شد و به پرسپولیس تبریک می گویم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه تیمش از ابتدای فصل موقعیت های زیادی را خراب کرده، یادآور شد: بازیکنان سایپا فصل قبل کمتر در لیگ برتر بازی کردند و از تجربه کمی برخوردارند به همین دلیل استرس آنها زیاد است، اما این ذهنیت من را نسبت به آنها تغییر نمی دهد.

فیرات در خصوص اعتراضاتش به داور مسابقه گفت: من امروز زیاد اعتراض نکردم چون تصمیم گرفته بودم بخاطر اینکه اعتراضات زیاد به سلامتی ام ضرر می رساند، این کار را نکنم ضمن اینکه هیچ وقت بعد از بازی به داور اعتراض نمی کنم.

این مربی با اشاره به استحکام خط دفاعی پرسپولیس در دقایق پایانی تاکید کرد: پرسپولیس بعد از گلی که به ثمر رساند، کاملا به عقب کشید و همه فضاها را از ما گرفت باید بگویم زمانیکه پرسپولیس بسته بازی می‌کند، کمتر تیمی می تواند به دفاع آن نفوذ کند.

کد خبر 2199208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha