۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۹

دایی پس از پیروزی مقابل سایپا:

استحقاق ما بیش از یک گل بود/ این برد تقدیم به دختر سیدجلال!

استحقاق ما بیش از یک گل بود/ این برد تقدیم به دختر سیدجلال!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مقابل تیمی کاملا تاکتیکی برنده شدیم، گفت به نظرم استحقاق ما در این بازی بیش از یک گل بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پس از بازی این تیم مقابل سایپا با اشاره به فوتبال خوبی که حریف در نیمه نخست ارائه کرده بود، گفت: آنها در نیمه اول بسته بازی می‌کردند و در ضد حملات عالی ظاهر شدند ما هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم خط دفاع آنها را باز کنیم و دو بار شانس آوردیم که گل نخوردیم، یکبار ضربه حریف به تیم دروازه اصابت کرد و بار دیگر آنها موقعیت تک به تک را خراب کردند.

وی اضافه کرد: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم که توپ را به کنار خط ببرند و دفاع آنها را باز کنیم که فکر می‌کنم بازی خوبی را در این نیمه از تیم پرسپولیس شاهد بودیم ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم البته این را هم بگویم که در یک بازی خیلی سخت مقابل تیمی کاملا تاکتیکی برنده شدیم و استحقاق ما هم بیش از یک گل در این بازی بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص برنامه‌های آتی این تیم عنوان کرد: سعی می‌کنیم فوتبال خوبی را ارائه دهیم و همچنان نتیجه بگیریم. خدا را شکر که بچه‌ها به این باور رسیده‌اند که می‌توانند نتیجه بگیرند. در تیم ما همدلی خوبی وجود دارد و انشاءالله عوامل بیرونی به ما کمک کنند تا مسیر صعودی ادامه پیدا کند.

دایی همچنین ادامه داد: باشگاه پرسپولیس باید خیلی به ما کمک کند و از همه عاشقان این تیم می‌خواهم در این موقعیت حساس ما را تنها نگذارند. لازم می‌دانم این پیروزی را به دختر سیدجلال حسینی تقدیم کنم که روز گذشته به دنیا آمد و بچه‌ها برای این کار سنگ تمام گذاشتند.

وی در خصوص بازی نکردن قاسم دهنوی توضیح داد: او با باشگاه سپاهان مشکل پیدا کرده و سازمان لیگ نیز کارت این بازیکن را به ما نداده است. دهنوی از پاسورهای خیلی خوب فوتبال ایران است و به او خیلی احتیاج داریم ما از نظر مالی مشکلاتی داریم، اما صحبتی در رسانه‌ها نمی‌کنیم. ضمن اینکه رویانیان یک تنه نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند. پرسپولیس یک تیم دولتی است اما از طرف دولت هیچ کمکی به ما نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین در خصوص اعتراض سرپرست سایپا نسبت به بخشیده شدن وی گفت: به ایشان ربطی ندارد که استیناف چه تصمیمی گرفته است، نتیجه بازی روی چمن مشخص می‌شود، درست همان چیزی که در نیمه دوم پرسپولیس رقم زد. من از استیناف تشکر می‌کنم که وقت گذاشتند تا دفاعیات من را بشنوند و همیشه خواهشی که از آنها دارم این است که افراد را دعوت کنند و به حرف‌های آنان گوش دهند چون زمانی که خودمان حف می‌زنیم بهتر از این است که وکیل توضیح می‌دهد یا دفاعیات را مکتوب ارایه می‌کند.

دایی افزود: من دو سال در سایپا به عنوان بازیکن و مربی حضور داشتم و برای این تیم قهرمانی را به ارمغان آوردم، اما در دوره مربیگری یک ریال هم از این باشگاه دریافت نکردم. متاسفم برای سرپرست این تیم که این حرف‌ها را پشت سر کسی می‌زند که حداقل برای سایپا اندکی زحمت کشیده است.

کد خبر 2199213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha