۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵

سپهر حیدری:

مقصر نتایج اخیر ذوب‌آهن من نیستم/ چون تعصب دارم، همه جا هستم

مقصر نتایج اخیر ذوب‌آهن من نیستم/ چون تعصب دارم، همه جا هستم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقصر نتایج اخیر ذوب‌آهن من نیستم و خط دفاعی تقصیرها را بر گردن ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سپهر حیدری شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: به نظر من در ابتدای مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و حتی گل نیز به ثمر رساندیم اما پس از آن شرایط ما بد شد.

وی افزود: متاسفانه مدافعان در موقعیت گل تیم مس، آفساید را پر کردند و بازیکن مس از این فرصت استفاده کرده و گل را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

مدافع ذوب‌آهن پیرامون آفساید بودن گل تیم مس در این بازی تصریح کرد: نمی‌دانم این گل آفساید بود یا نه اما به هر حال، ذوب‌آهن حالا امتیاز را از دست داده است.

وی با بیان اینکه مقصر نتایج اخیر ذوب‌آهن خط دفاعی تیم نیست، ادامه داد: من به خاطر تعصب زیادم همه جا هستم و تلاش می‌کنم که از گل خوردن تیم جلوگیری کنم اما مقصر نتایج اخیر تیم من یا سایر بازیکنان خط دفاعی نیستند.

حیدری اضافه کرد: اگر کسی اینگونه فکر کند، بی‌انصافی کرده زیرا در بردهای تیم همه شریک هستند و در باخت‌های تیم نیز همه با هم مقصر هستند و اینگونه نیست که یکی مقصر باشد و دیگری نباشد.

کد خبر 2199268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha