۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷

با افزایش برودت هوا؛

اردبیلی ها رکورد مصرف گاز را شکستند/ مصرف 7.1 درصد گاز کشور در استان

اردبیلی ها رکورد مصرف گاز را شکستند/ مصرف 7.1 درصد گاز کشور در استان

اردبیل – خبرگزاری مهر: مديرعامل شركت گاز استان اردبيل از ثبت ركورد بيشترين ميزان مصرف گاز طبيعي طی یک روز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز خدايي عصر پنجشنبه در جلسه شورای معاونان شرکت گاز استان اردبیل اضافه کرد: براین اساس طی 25 آذر مصرف گاز شهروندان این استان به ميزان هفت ميليون و 865 هزار و 631 مترمكعب ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزايش 13 درصدي را نشان می دهد، ادامه داد: هم اکنون حدود 7.1 درصد گاز كشور در استان اردبيل مصرف مي شود.

مديرعامل شركت گاز اردبیل از مشتركين گاز طبيعي بويژه مشتركين پرمصرف این استان خواست تا با مصرف ايمن و بهينه ضمن كاهش خطرات ناشي از مصرف غير ايمن، زمينه بهره مندي ساير هموطنان را نيز از اين نعمت خدادادي فراهم کنند.

وی به افزايش برودت هوا در سطح كشور و بويژه در سطح استان اردبیل اشاره كرد و یادآور شد: شهروندان باید با توجه ويژه به اصل صرفه جويي در مصرف اين نعمت الهي، شرکت گاز را در خدمت رساني هرچه بهتر ياري كنند.

خدایی با تاكيد بر اجراي رسالت فرهنگي شركت گاز استان در بحث استفاده صحيح و ايمن از گاز طبيعي تصریح کرد: اقدامات گسترده ای در این راستا صورت گرفته، چنانچه ساخت و پخش برنامه های آموزشي از صدا و سيما مرکز استان و راديوي محلي در دستور کار بوده و در حال اجرا است.

 وی همچنين به نصب بيلبوردهاي آموزشي در نواحي پرتردد و توزيع كتابچه هاي ايمني و اقلام فرهنگي و نيز برگزاري كلاس هاي آموزشي در سطح مدارس و مساجد استان اشاره کرد و از نداوم این برنامه هاي فرهنگي آموزشي تا پايان سال خبر داد.

خدايي با اشاره به آمادگي شبانه روزي كاركنان شركت گاز استان به خصوص نيروهاي امداد گاز در جهت مقابله با شرايط بحراني تاکید کرد که باید با مصرف بهينه از گازطبيعي بویژه در مراكز و سازمان هاي دولتي، مشتركين بدون هيچگونه مشكلي  از اين نعمت الهي بهره مند شوند.

کد خبر 2199269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha