۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱

در باشگاه کتاب تهران صورت می‌گیرد:

نقد رمان «دوشنبه» در روز شنبه

نقد رمان «دوشنبه» در روز شنبه

رمان «دوشنبه» نوشته آراز بارسقیان روز شنبه 30 آذر در قالب یکی از نشست‌های ادبی باشگاه کتاب تهران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «دوشنبه» در ادامه نگارش و انتشار رمان «یکشنبه» توسط آراز بارسقیان نوشته و چاپ شده است. در یک دوشنبه‌ مردادماه، روزى گرم و طولانی، قهرمان داستان ساعت 7 صبح از خانه‌اش بیرون می‌آید و خواننده داستان او را تا ساعت 12 شب دنبال خواهد کرد.

بارسقیان در گفتگویی که درباره این کتاب با مهر داشت، گفت: کاراکتر اصلی «دوشنبه» همان کاراکتر اصلی «یکشنبه» است که در این کتاب دوشنبه‌ای از زندگی‌‌اش روایت می‌شود. به علاو زندگی و فضای زندگی‌اش هم تغییر کرده است. نوشتن این رمان از عید نوروز 91 تا این اواخر به طول انجامید. البته طرح آن از زمستان سال 90 در ذهنم بود بنابراین می‌توانیم این‌گونه حساب کنیم که پروسه تولد و تولید این رمان یک سال به طول انجامیده است.

«دوشنبه» به تازگی توسط انتشارات زاوش راهی بازار نشر شده است.

جلسه نقد و بررسی این رمان به عنوان پنجمین نشست تالار رونمایی باشگاه کتاب تهران روز شنبه 30 آذر از ساعت 16:30 تا 18 با حضور مجتبی گلستانی و شهلا زرلکی در فرهنگسرای ارسباران واقع در زیر پل سید خندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.

کد خبر 2199365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha