سید حسن نصرالله -1

نمی توانیم اطلاعات زیادی درباره شهیدان خود ارائه کنیم

نمی توانیم اطلاعات زیادی درباره شهیدان خود ارائه کنیم

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله اظهار داشت: این افراد قبل از شهادتشان مشهور نبوده اند و تنها بین خانواده و محل کار خود شناخته می شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت شهادت حاج حسان اللقیس فرمانده شهید حزب الله لبنان با قرائت آیه ای از قرآن کریم درباره فضیلت بالای شهادت اظهار داشت: در این مراسم می خواهم درباره دو فرد صحبت کنم. در بحث دوم می خواهم درباره موضوع تحولات داخلی لبنان صحبت کنم

سید حسن نصرالله درباره شهدای مقاومت گفت : این افراد قبل از شهادتشان مشهور نبوده اند و تنها بین خانواده و محل کار خود شناخته می شده اند. طبیعت اقدامات آنها باعث می شد که در زمان حیات آنها اطلاعاتی درباره آن منتشر نشود. به همین دلیل آنها قبل از شهادت معروف نبودند.

وی افزود: اما پس از شهادت آنها هم نمی توانیم اطلاعات زیادی درباره آنها منتشر کنیم. چون تمام زندگی آنها با مقاومت گره خورده است، در واقع آنها زندگی اجتماعی متعارف را که همه مردم داشته اند، ندارد. زمانی که بخواهیم درباره موفقیتهای آنها صحبت کنیم باز هم نمی توانیم چون ما هنوز در قلب معرکه قرار داریم.
 
ادامه دارد...

 

کد خبر 2199523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha