۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۸

در پاسخ به مهر عنوان شد:

تحرکات نیروهای فرامنطقه ای کاملا رصد می شود/ ایجاد اخلال در ماموریت پهپادهای بیگانه

تحرکات نیروهای فرامنطقه ای کاملا رصد می شود/ ایجاد اخلال در ماموریت پهپادهای بیگانه

فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب شرق کشور با اشاره به وظایف ذاتی پدافند هوایی که رصد کامل فضای کشور و بخشی از فضای خارج از کشور است، عنوان کرد: در خلال رزمایش فدائیان حریم ولایت تحرکات نیروهای منطقه ای و فرامنطقه ای کاملاً رصد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، سرهنگ محمدرضا فرزان عصر جمعه در جمع خبرنگاران پوشش هوایی، دفاع هوایی و تامین امنیت فضای کشور را وظیفه پدافند هوایی عنوان کرد و افزود: وظایف پدافند هوایی در رزمایش فدائیان حریم ولایت 4 کنترل، هدایت و تکمیل ماموریت های آفندی نیروهای هوایی است.

وی اظهار داشت: پوشش و تامین امنیت هوایی، کمک به پروازهای تهاجمی و آفندی، تعیین مسیرها و موقعیت های اهداف از جمله دیگر وظایف پدافند در این رزمایش است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص فعالیت های نیروهای فرامنطقه ای در خلال رزمایش اظهار داشت: فعالیت های بیگانه در منطقه صورت گرفته که مراقبت های لازم را انجام و پوشش کامل دفاعی جهت جلوگیری از تهدیدات لحاظ شده است.

سرهنگ فرزان در ادامه خاطرنشان کرد: این گونه فعالیت ها ذاتی توسط نیروهای کشورهای همجوار و نیروهای فرامنطقه ای صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این که "آیا تا کنون پهپادهای جاسوسی فعالیت خاصی در منطقه داشته اند؟ "عنوان کرد: چند پهپاد همزمان با رزمایش شناسایی شد که اصولاً این پهپادها جهت شناسایی و جمع آوری اطلاعات توسط نیروهای فرامنطقه ای در منطقه فعالیت می کنند که این نوع فعالیت ها دفع و در انجام ماموریت های آنها اخلال ایجاد کرده ایم.

کد خبر 2199535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha