۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اعتراض‌مان به چیدمان داوری است نه عملکرد آنها/ به آینده ذوب‌آهن خوشبینم

اعتراض‌مان به چیدمان داوری است نه عملکرد آنها/ به آینده ذوب‌آهن خوشبینم

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد به چیدمان داوران اعتراض دارد و نه عملکردشان. وی در این خصوص گفت: مدت‌هاست داوران جوان برای‌مان قضاوت می‌کنند و یک داور نامی داوری دیدارهای ذوب‌آهن را برعهده نگرفته است.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه مسئولان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به عملکرد موعود بنیادی‌فر داور دیدار این تیم برابر مس کرمان اعتراض کرده‌اند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اعتراض‌مان به انتخاب داوران جوان است، هرچند آنها داوران خوبی هستند اما بهتر است مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال از این داوران برای تیم‌های میانه جدول استفاده کننده و در رقابت تیم‌های پائین جدول از داوران با تجربه‌تر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نه تنها ذوب‌آهن بلکه در دیدار سایر قعرنشینان هم بهتر است از داوران با تجربه استفاده شود، افزود: تیم‌های پائین جدول در معرض خطر هستند و یک اشتباه شرایط‌شان را بدتر می‌کند. بطور مثال ما عقیده داریم گل مس کرمان در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید و داور هم از اعلام یک پنالتی به سود ذوب‌آهن امتناع کرد. مطمئنا در این هفته‌ها نباید حق هیچی تیمی به راحتی ضایع شود زیرا یک برد و یا یک باخت باعث صعود و سقوط تیم‌ها در جدول می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: من نمی‌گویم داوران جوان بد قضاوت می‌کنند اما اینکه برای بیشتر مسابقات ذوب‌آهن از داوران جوان استفاده شود، صحیح نیست. اعتراض ما هم به چیدمان داوران است نه عملکردشان و معتقدیم حداقل باید داوران با تجربه هم دیدارهای ذوب‌آهن را قضاوت کنند.

فروتن در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد این تیم هم اظهار کرد: تیم با تغییرات ایجاد شده در مدیریت و کادرفنی، بازی‌های خوبی از خود ارائه کرده و درست نیست در برخی از بازی‌ها اینگونه ذوبضربه بخورد. ما بهترین خریدها را در نیم فصل گرفتیم اما آسیب‌دیدگی‌ها و مصدومیت‌ها باعث شده با کمبود نفرات مواجه شویم و در برخی از دیدارها، 20 بازیکن هم نداریم.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن از هفته نهم تا به امروز پیروزی نداشته و این مساله ممکن است در آینده برای این تیم دردسر ایجاد کند، یادآور شد: بازیکنان‌مان در دیدارهای اخیر خوب بازی می‌کنند و زحمت‌ می‌کشند اما برخی اتفاقات فوتبالی باعث شده است تیم نتیجه لازم را بدست نیاورد. البته من به روند حرکتی تیم خوشبین هستم و قول می‌دهم ذوب‌آهن در پایان فصل جایگاه خوبی را بدست آورد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان در مورد حضور مجتبی تقوی در این تیم هم گفت: با حضور تقوی که مربی جوان و با دانشی است، تیم در هفته‌های آینده از نظر نتیجه و امتیازی هم رشد کرده و در جدول روند صعودی را در پیش می‌گیرد زیرا تیم با شرایطی که دارد، مستحق قرار گرفتن در این جایگاه نیست.

کد خبر 2199801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha