۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸

کشوری‌فرد در گفتگو با مهر:

شرایط تیم صبا نگران کننده است/ به خاطر نتایج زیر فشار هستیم

شرایط تیم صبا نگران کننده است/ به خاطر نتایج زیر فشار هستیم

مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه به خاطر نتایج این تیم تحت فشار است، گفت: شرایط و نتایج ما نگران کننده است و باید از این هفته پیروزی‌هایمان شروع شود.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فوتبال صبای قم برابر استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از بازی بازیکنان صبا راضی بودم. تیم ما عملکرد خوبی داشت بخصوص اینکه بازیکنانمان انگیزه زیادی برابر استقلال داشتند. با این حال روی دو اشتباه، دو گل خوردیم.

وی افزود: تیم صبا چهار بازیکن اصلی خودش را در اختیار نداشت. وقتی چند بازیکن و مهره اصلی غایب باشند، خودتان می‌دانید که تیم به چه شکلی در می‌آید. بازیکنان جایگزین هم خوب بودند ولی به خاطر فاصله‌ای که بین نیمکت نشین‌ها و بازیکنان اصلی وجود دارد، آنطور که باید بازی نکردند. ما از همین نقطه ضربه خوردیم.

مدیرعامل باشگاه صبا کم تجربگی بازیکنان صبا را یکی دیگر از عوامل شکست برابر استقلال دانست و تاکید کرد: در مقابل استقلال بازیکنان با تجربه داشت و روی دو ضربه ایستگاهی به پیروزی رسید. استقلال بازکینان قد بلند زیادی دارد و همیشه همینطوری گل می‌زند!

کشوری‌فرد در ادامه شرایط صبا را نگران کننده دانست و تصریح کرد: امتیازات تیم‌های انتهای جدول به گونه‌ای است که با یک برد و باخت جای همه تیم‌ها عوض می‌شود. باید از این وضعیت خارج شویم. البته داوری‌ها هم در پنج بازی 5 امتیاز حساس را از ما گرفت.

وی درباره اقدامات باشگاه برای بیرون آمدن از ناکامی، خاطرنشان کرد: صمد مرفاوی کارش را بلد است. ما در نیم فصل دوم چهار مسابقه سخت داشتیم ولی از این هفته کارمان یک مقدار راحت‌تر می‌شود. از این به بعد بازی‌های صبا در لیگ برتر بخصوص در مقابل تیم‌های پایین جدول 6 امتیازی است

مدیرعامل باشگاه صبا در پاسخ به این سئوال که "آیا برای کسب نتایج ضعیف و برکناری سرمربی، فشاری متوجه باشگاه نیست"؟ گفت: این فشارها به خاطر نتایج تیم وجود دارد ولی ما از کادر فنی حمایت می‌کنیم. یکسری از مشکلات متوجه باشگاه است و به مرفاوی بر نمی‌گردد؛ مشکلاتی از قبیل مسائل مالی که امیدواریم با حضور استاندار جدید برطرف شود.

کشوری‌فرد در پایان از اضافه شدن یک مهاجم نیجریه‌ای به تیم صبا خبر داد و گفت: از نظر ما کار حضور این بازیکن در تیم صبا تمام شده است و با شروع نقل و انتقال بازیکنان خارجی، قراردادش را امضا می‌کنیم. این مهاجم در تیم زیر 23 سال نیجریه بازی کرده است.

تیم فوتبال صبای قم روز جمعه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در شهر قم به مصاف تیم استقلال رفت و با نتیجه 2 بر یک مقابل حریفش شکست خورد.

کد خبر 2199814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha