۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۳۰

قنبرزاده در گفتگو با مهر: 

فشاری برای آسیایی شدن روی نفت نیست/ لیگ ایران، دوی ماراتن است

فشاری برای آسیایی شدن روی نفت نیست/ لیگ ایران، دوی ماراتن است

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به اینکه اگر بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه بتواند آرامش خود را حفظ کند، کمتر دچار چالش می‌شوند. وی همچنین گفت: امروز جایگاه تیم‌ها در جدول با یک برد و یک باخت دچار تغییرات بسیار می‌شود، به همین دلیل فشاری را به بازیکنان برای اینکه حتما نفت باید آسیایی شود، وارد نمی‌کنیم. 

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پیروزی این تیم برابر راه‌آهن سورینت ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در نیم فصل دوم خصوصا هفته‌های اخیر، بازی‌های لیگ به مراتب سخت‌تر شده زیرا هر مسابقه حکم فینال را دارد.خوشبختانه درحالیکه تا دقیقه 85 با راه‌آهن مساوی بودیم، توانستیم به گل‌های برتری دست یافته و پیروزی ارزشمندی را بدست آوریم.

وی راه‌آهن سورینت را تیمی زهردار و جنگنده برشمرد که در مقاطعی با بدشانسی مواجه شده و رده فعلی را جایگاه واقعی این تیم نداست.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد گلزنی هادی نوروزی در دو بازی‌های اخیر نفت افزود: در نیم فصل بر اساس نیازهای تاکتیکی تیم نه به خاطر اسم و رسم، نفراتی را جذب کردیم که هادی نوروزی و مجتبی شیری خوشبختانه در بازی‌های اخیر توانسته‌اند به موفقیت تیم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم اگر بتواند این آرامش خود را حفظ کند، کمتر دچار چالش می‌شود، یادآور شد: در این مدت سعی کرده‌ایم بدون توجه به جایگاه تیم در جدول لیگ، آرامش را بین بازیکنان ایجاد کنیم تا بدون استرس بالا و پائین جدول، در مسابقات توانایی خود را به نمایش بگذارند.

قنبرزاده در ادامه در مورد دیدار روز سه‌شنبه نفت با استقلال صنعتی خوزستان هم خاطرنشان کرد: بازی با چنین تیم‌هایی که در نیم دوم جدول قرار دارند، بسیار سخت است، ضمن اینکه صنعتی‌ها در بازی گذشته هم مغلوب شده و با تکیه بر بازیکنان با تجربه‌ای که دارد، برای جبران آن باخت به تهران می‌آید، به همین دلیل جدال دشوار و نفس گیری را با آنها پیش رو خواهیم داشت.

وی که به بازیکنان تیم نفت توصیه کرد نتایج گذشته را فراموش کرده و تمرکز خود را روی این بازی بگذارند، در مورد برگزاری دیدارهای آینده لیگ بصورت فشرده‌تر تاکید کرد: باید لیگ 20 فرودین‌ماه به پایان برسد تا تیم ملی خود را برای حضور در جام جهانی آماده کند، پس وقتی پای منافع ملی در میان است، اینگونه برنا‌مه‌ها هم ایرادی ندارد. 

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی چند درصد به آسیایی شدن این تیم امیدوار هستید؟، افزود: صدرنشین بودن و یا قرار گرفتن در بین 3 تیم بالای جدول تا پایان هفته 29 آنچنان اهمیتی ندارد زیرا باید دید در هفته پایانی لیگ، تیم در چه جایگاهی قرار می‌گیرد. لیگ ایران مانند دوی ماراتن است و مهم است است که با حفظ تمرکز و انجام دقیق برنامه‌ها، در گام‌های آخر همچنان جلوتر از رقیبان بوده و با موفقیت از خط پایان عبور کنید.

وی در این خصوص اضافه کرد: امروز جایگاه تیم‌ها در جدول با یک برد و یک باخت دچار تغییرات بسیار می‌شود به همین دلیل استرسی را روی تیم ایجاد نکرده و فشاری را به بازیکنان برای اینکه حتما نفت باید آسیایی شود، وارد نمی‌کنیم. ما با واقعیت‌ها زندگی می‌کنیم و واقعیت این است که باید بازی به بازی تلاش کرد تا به کسب این موفقیت مهم نزدیک شد. انتظاری دیگری هم به جز این از بازیکنان نداریم.

قنبرزاده در مورد اینکه حضور نداشتن نفت در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، می‌تواند شانس این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهد، تصریح کرد: این دو مولفه مهم است که در جام حذفی قرار نداریم و نسبت به سایر مدعیان که آسیایی هستند، بازی‌ها کمتری را برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه به موضوع جالب توجهی هم اشاره کرد: اینکه نفت تهران در 11 بازی آینده خود تنها برای دیدار با مس به کرمان، ملوان به انزلی و سپاهان به اصفهان می‌رود هم مزیت خوبی محسوب می‌شود اما در این شرایط هم سعی می‌کنیم فشاری روی تیم وارد نکرده تا بازیکنان با آرامش و تمرکز توانایی‌های خود را در زمین مسابقه ارائه کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پایان در مورد عضویتش در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم گفت: از مسئولان که بنده را انتخاب کردند، تشکر می‌کنم و هر کاری که بتوانم را انجام می‌دهم. البته به خاطر مشغله کاری‌ام، علاقه‌ای به کارهای اجرایی ندارم و تنها در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری‌ها نقشی ایفا می‌کنم.

کد خبر 2199822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha