۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۶

محمدصادق اکبری:

رویانیان با هیات مدیره پرسپولیس مشکلی ندارد

رویانیان با هیات مدیره پرسپولیس مشکلی ندارد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مشکلات مالی به مدیرعامل این باشگاه فشار وارد کرده است، تاکید کرد: رویانیان با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مشکلی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق اکبری با اشاره به مشکلات مالی این روزهای باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس بودجه ای که در سال جاری تعیین شده است قرار بر این بود که وزارت ورزش به هر کدام از باشگاههای پرسپولیس و استقلال مبلغ 10 میلیارد تومان کمک کند ولی در عمل تنها یک میلیارد تومان به ما کمک شده است.

وی  اضافه کرد: شخص معاون وزیر گفته است که دیگر هیچ کمکی به این دو باشگاه صورت نمی‌پذیرد اما حرف ما این است که اگر باشگاه دولتی است که باید از سوی دولت به آن کمک شود ولی اگر این دو باشگاه خصوصی هستند که باید تکلیف مشخص شود تا از بخش خصوصی تامین بودجه شود.

اکبری در خصوص مشکلات اخیر رویانیان با هیات مدیره این باشگاه که شایعه تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را قوت بخشیده است، مدعی شد: رویانیان با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد و مشکلات اینچنینی به وی فشار وارد می‌کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با شبکه خبر اضافه کرد: در این فصل ترکیب هیات مدیره، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان دست به دست هم داده‌اند و تیم نتیجه گرفته که این موضوع شادی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است بنابراین این ترکیب باید با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

کد خبر 2200100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha