۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۵

اجرای یلدایی رضا صادقی در "زنده‌باد زندگی"/ گردهمایی بازیگران "رخنه"

اجرای یلدایی رضا صادقی در "زنده‌باد زندگی"/ گردهمایی بازیگران "رخنه"

مجری برنامه "زنده باد زندگی" از آیتم های ویژه در شب یلدا و حضور بازیگران و همچنین رضا صادقی خواننده پاپ در برنامه خبر داد.

محمدجعفر خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه‌برنامه امشب "زنده باد زندگی" که در آن قسمت دویستم از برنامه با شب یلدا مقارن شده است، گفت: "زنده باد زندگی" به طور کلی یک همنشینی شبانه است و چون امشب طولانی ترین شب سال است، برنامه به شکل ویژه‌ای از ساعت 21 تا 2 بامداد روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به آیتم های مختلف و متنوع این ویژه برنامه بیان کرد: "رخنه" یکی از سریال های شبکه دوم سیماست که در فاصله میان اربعین تا 28 صفر روی آنتن می رود و قرار است امشب به نوعی جشن آغازی برای این مجموعه باشد. عوامل این مجموعه همچون زیبا بروفه، مینا جعفرزاده، میرطاهر مظلومی و همچنین حسین تبریزی کارگردان آن همراه با خانواده های خود به برنامه ما خواهند آمد.

خسروی در پایان به حضور سایر هنرمندان در برنامه شب یلدای "زنده باد زندگی" اشاره و بیان کرد: در بخش دیگری از این برنامه رضا صادقی به استودیو خواهد آمد و به اجرای زنده می پردازد.

برنامه "زنده باد زندگی" کاری از گروه خانواده شبکه دو است که به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی روی آنتن می رود. این برنامه گفتگومحور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت23:40 روی آنتن می رود و امشب به مناسبت دویستمین برنامه خود و همچنین شب یلدا ساعت 21 آغاز خواهد شد و بخش ابتدایی آن تا قبل از خبر ساعت 22:20 ادامه خواهد داشت و بعد از خبر دوباره شروع شده و تا 2 بامداد به پایان خواهد رسید.

 

کد خبر 2200142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha