۱ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲

ماجدی تاکید کرد:

استقلال پولی ندارد که به ساموئل بدهد/ برنامه خاص برای بهبود نکونام

استقلال پولی ندارد که به ساموئل بدهد/ برنامه خاص برای بهبود نکونام

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پای جواد نکونام کشیدگی شدیدی دارد و کادر پزشکی برنامه خاصی برای بهبودی این بازیکن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز یکشنبه استقلال در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جواد نکونام، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در خصوص نکونام با دکتر نوروزی صحبت کردم. وی معتقد بود پای نکونام کشیدگی شدیدی دارد ولی جواد آنقدر بازیکن بزرگی هست که خودش را به شرایط تمرین برساند.

وی افزود: پزشکان تیم برنامه خاصی برای بهبودی نکونام دارند ولی شرایط بدنی این بازیکن خوب است و می‌تواند زود به مسابقات برسد.

سرپرست تیم استقلال درباره غیبت‌های ساموئل هم یادآور شد: ساموئل بازیکن حرفه‌ای است و تا پول نگیرد، تمرین نمی‌کند. ما الان پولی نداریم که به ساموئل و سایر بازیکنان بدهیم. با این حال باشگاه در تلاش است تا مشکلات مالی را حل کند.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارسال به موقع مدارک استقلال برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: همه کارها آماده است. دوستان ما در باشگاه زحمت خود را می‌کشند. ما تا روز پنجم ژانویه برای ارسال مدارک فرصت داریم ولی زودتر از این مدارک را می‌فرستیم.

ماجدی در پایان درباره وضعیت پژمان منتظری هم گفت: باید درباره این بازیکن با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی صحبت کنید ولی منتظری بازیکن بزرگی است که دوست داریم در استقلال بماند.

کد خبر 2200546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha