۱ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۵۶

خرمی عنوان کرد:

دو هزار شغل جدید در شهرستان دشتستان ایجاد شد/ اجرای 80 درصدی تعهدات اشتغال

دو هزار شغل جدید در شهرستان دشتستان ایجاد شد/ اجرای 80 درصدی تعهدات اشتغال

دشتستان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: امسال دو هزار و 100 شغل جدید در شهرستان دشتستان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خرمی عصر یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیار زیادی در راستای بهبود وضعیت اشتغال در سح شهرستان صورت گرفته است و امسال نیز شاهد کارهای بسیار خوبی بوده‌ایم.

وی بر لزوم توجه ویژه به اشتغال پایدار تاکید کرد و افزود: در شهرستان دشتستان ظرفیت‌های بسیار خوبی به ویژه‌ در بخش‌های کشاورزی و صنعتی و معادن برای اشتغال وجود دارد و باید با استفاده از این ظرفیت‌ها وضعیت اشتغال را سامان ببخشیم.

فرماندار شهرستان دشتستان به اجرای 80 درصدی تعهدات اشتغال در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: تعهدات اشتغال شهرستان دشتستان دو هزار و 774 شغل بوده است که تاکنون دو هزار و 100 شغل ایجاد شده است.

ایجاد 600 اشتغال توسط کاریابی‌ها در دشتستان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان نیز در این نشست با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از واحدهای تولیدی و تعاونی‌ها در این شهرستان، بیان داشت: یکی از اولویت‌های دشتستان تقویت تعاونی‌های تولیدی است و در سال جاری نیز تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است.

ضرغام شهریاری به برخی از حمایت‌های صورت گرفته از تعاونی‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از 650 تعاونی در گرایش‌های تولیدی و توزیعی در سطح شهرستان دشتستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت چهار مرکز کاریابی در شهرستان دشتستان، از ایجاد 600 اشتغال توسط کاریابی‌ها خبر داد و اضافه کرد: پرداخت تسهیلات کم‌بهره به مشاغل خانگی نیز در رونق فضای کسب و کار نقش بسیار مهمی دارد که تلاش داریم به خوبی از این بخش حمایت کنیم.

کد خبر 2200872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha