۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴

با مساعدت رئیس سازمان لیگ؛

تیم داماش برای دیدار با استقلال راهی تهران شد

تیم داماش برای دیدار با استقلال راهی تهران شد

مسئولان تیم داماش اعلام کرده بودند به دلیل مشکلات مالی برای دیدار با استقلال به تهران نخواهند آمد، با مساعدت مالی رئیس سازمان لیگ از تصمیم خود منصرف و پیش از ظهر امروز تیم را راهی تهران کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش روز یکشنبه اعلام کرده به علت مشکلات مالی تیم فوتبال این باشگاه برای دیدار با استقلال به تهران نخواهد آمد، اما با مساعدت مهدی تاج رئیس سازمان لیگ از تصمیم خود منصرف شد.

پس از صحبت های امیر عابدینی روز گذشته مهدی تاج با مدیرعامل داماش مذاکراتی را انجام داد و مقرر شد بخشی از درآمد این تیم در فصل جاری را به حساب باشگاه واریز کنند که این تیم بتواند شرایط سفر به تهران را فراهم کند که مبلغ تعیین شده برای داماش 50 میلیون تومان بود.

بر این اساس امیر عابدینی شب گذشته نشست ویژه ای با بازیکنان و کادر فنی تیم داماش برگزار کرد و رضایت آنها را برای سفر به تهران و دیدار با استقلال جلب کرد. بر این اساس ساعت 11 امروز تیم داماش با یک اتوبوس راهی تهران شد، هر چند افشین ناظمی سرمربی به همراه علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی این باشگاه صبح امروز و برای حضور در نشست خبری راهی تهران شده اند.

کد خبر 2200970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha