در ادامه عملیات ارتش سوریه اعلام شد؛

هلاکت تروریستهای سعودی، اردنی، پاکستانی و مصری/ انهدام موشکهای گراد و کامیونهای حامل سلاح

هلاکت تروریستهای سعودی، اردنی، پاکستانی و مصری/ انهدام موشکهای گراد و کامیونهای حامل سلاح

منابع سوری از چندین عملیات ویژه ارتش سوریه و هلاکت شمار زیادی از تروریستها از جمله تروریستهایی از ملیتهای سعودی، اردنی، پاکستانی و مصری و انهدام چند کامیون حامل مهمات و سلاح خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، نیروهای ارتش سوریه چندین عملیات دقیق و موفقیت آمیز در حومه دمشق برگزار کردند که طی آن چندین گروه تروریستی به طور کامل متلاشی شد که تروریستهایی از ملیت های سعودی، اردنی و مصری هم در میان آنها حضور داشتند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مقادیری سلاح و مهمات متعلق به تروریستها را در شهر الرستن و تلبیسه در حومه حمص منهدم کردند و  تلاش تروریستها برای نفوذ و حمله به هتل الکارلتون شهر حلب را ناکام گذاشتند.

همچنین شماری از تروریستها در روستاها و شهرهای سرجه، کفرلاتا و اطراف جبل الاربعین و اطراف الانشاءات در حومه ادلب به هلاکت رسیدند. در حومه لاذقیه شمالی هم چند گروه تروریستی متلاشی شد که برخی از تروریستهای کشته شده، سعودی و پاکستانی بودند.

از سوی دیگر مردم منطقه غصم در حومه درعای شرقی تجاوز گروههای تروریستی مسلح از جبهه النصره به این منطقه را دفع کردند.

نیروهای ارتش سوریه چندین گروه تروریستی را به طور کامل در دوما، حرستا، جوبر، داریا و الزبدانی متلاشی کردند که برخی از تروریستهای کشته شده ملیت سعودی، اردنی و مصری داشتند.

نیروهای ارتش همچنین مخفیگاه یک گروه تروریستی مسلح را در مزارع الحجاریه هدف قرار دادند که در جریان آن، 20 تروریست به هلاکت رسیدند. در عملیات ویژه نیروهای ارتش نزدیک ساختمان شهرداری دوما، علاوه بر انهدام مقادیری سلاح و مهمات، دهها تروریست کشته شدند.

همچنین یک خودرو حامل سلاح و مهمات متعلق به تروریستها در اطراف مسجدالحسن(ع) در حرستا منهدم شد. از سوی دیگر در درگیری نیروهای ارتش با گروههای تروریستی در محله جوبر، شماری زیادی از تروریستها از جمله چند سعودی به هلاکت رسیدند.

در حومه لاذقیه شمالی، تروریستهای وابسته به جبهه النصره و آنچه احرارالشام خوانده می شوند از جمله تروریستهای سعودی و پاکستانی به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی سوری به سانا گفت شماری از تروریستها در روستای الدره از جمله ابوجعفر الطائی تروریست سعودی سرکرده یک گروه تروریستی وابسته به جبهه النصره و ابواحمد الشامی و ابوقتیبه الحمصی و ابوکلیب الحمصی سرکرده های گروههای تروریستی مسلح موسوم به احرارالشام به هلاکت رسیدند و چند خودرو مجهز به تیربار سنگین منهدم شد.

این منبع افزود همچنین در عملیات نیروهای ارتش در روستاهای الفرز، العطیره و دورین، چندین تروریست کشته و چند کامیون حامل سلاح و مهمات و موشکهای گراد و خودروهای مجهز به تیربار منهدم شد.

همچنین یک گروه تروریستی مسلح در روستای سلمی متلاشی شد که بیشتر تروریستهای کشته شده، ملیت پاکستانی داشتند و یک انبار بمب دست ساز در روستای سلمی منهدم شد.

در شهر الرستن، هم دو خودرو مجهز به سلاح و مهمات متعلق به تروریستها منهدم و شماری از تروریستها هم کشته شدند.در نزدیکی بیمارستان القنیطرات الرستن، 10 تروریست به هلاکت رسیدند.

در عملیات ویژه نیروهای ارتش علیه یکی از مخفیگاههای تروریستها در روستای المریعیه در حومه دیرالزور، 20 تروریست کشته و چهار خودرو حامل سلاح و مهمات و یک خمپاره انداز متعلق به آنها منهدم شد.

کد خبر 2201039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha