۲ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۴۵

یحیی گل محمدی:

هدف نفت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست/ بازی به بازی بهتر می‌شویم

هدف نفت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست/ بازی به بازی بهتر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه هدف ما در انتهای فصل گرفتن سهمیه آسیاست گفت: تلاش ما این است که بتوانیم بازی به بازی عملکرد بهتری داشته باشیم و در پایان فصل به هدفمان برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال صنعتی خوزستان که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار حساسی مقابل استقلال صنعتی داریم.  حساسیت آن هم به خاطر این است که 3 امتیاز این دیدار می تواند ما را در کورس بالای جدول نگه دارد.

گل محمدی افزود: استقلال در دور برگشت و در بازیهای خارج از خانه نتایج بسیار خوبی گرفته است و همین مسئله کار را برای ما مشکل کرده  و ما مجبوریم بازی به بازی با آمادگی بیشتری وارد زمین شویم.  برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم و با تمام توانمان بدنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با نتایجی که کسب می کنید بدنبال سهمیه لیگ قهرمانان هستید یا خیر گفت: تمام هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است تا بتوانیم قدرت واقعی نفت را به رخ حریفان بکشیم. بازیکنانم هم قسم شده اند تا پایان فصل با بازی های خوبی که از خود ارائه می دهند به لیگ قهرمانان راه پیدا کنند.

گل محمدی در پایان در خصوص رضایتش از هادی نوروزی گفت: من شناخت کافی از نوروزی داشتم و با شناخت قبلی او را به نفت آوردم و امیدوارم همانطور که در بازی مقابل راه آهن برای ما گلزنی کرد این روند را در ادامه مسابقات به خوبی انجام دهد.

کد خبر 2201066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha