۳ دی ۱۳۹۲، ۹:۱۵

با انتخاب چمن گلی و اشکانی؛

شوراي فني كشتي فرنگي نظر همه را جلب کرد/ پایان حاشیه‌های همیشگی!

شوراي فني كشتي فرنگي نظر همه را جلب کرد/ پایان حاشیه‌های همیشگی!

شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در حالیکه با دعوت مجدد از محمد بنا توانست بسیاری از توقعات جامعه کشتی را بر آورده کند، در انتخاب سرمربیان تیم های جوانان و نوجوانان نیز سیاست خوبی به خرج داد تا در نهایت دل تمامی فرنگی‌کاران را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ در حالیکه بسیاری از اهالی کشتی با حضور مجدد محمد بنا در راس امور تیم ملی بزرگسالان بر این باور بودند که برخی چهره ها همچون عبدالله چمن گلی و علی اشکانی شانسی برای حضور در عرصه ملی را ندارند، اعضای شورای فنی کشتی فرنگی توانست با اعمال سیاست های خاص خود، تمامی اعضای کادر فنی قبلی و فعلی را گردهم آورد.

بنا بر این گزارش حسن بابك مدير تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي پیشنهاد کرد عبداله چمن گلی به عنوان سرمربی تیم جوانان و علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان به کار خود ادامه دهند که این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شوراي فني تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي نیز قرار گرفت و بدین ترتیب تیم های ملی کشتی فرنگی در تمامی رده های سنی با مدیریت مربیانی از جناح های مختلف اداره خواهد شد.

البته اعضاي شوراي فني به مدير تيم‌هاي ملي یعنی حسن بابک پيشنهاد دادند تا در صورت امکان مجيد جهانديده نیز در تركيب فني و مديريتي تيم نوجوانان قرار گيرد.

شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی را حسين ملاقاسمي، رحيم علي آبادي، بهرام مشتاقي، حسن بابك، احد پازاج و عليرضا لرستاني تشکیل می دهند که قرار است بزودی طی نشست دیگری به برنامه ریزی در رده های مختلف تیم ملی بپردازند. 

 

کد خبر 2201224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha