۳ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸

صبور هم اضافه شد؛

ترکیب کمیته نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک کامل شد

ترکیب کمیته نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک کامل شد

سردار صبور، رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه به عنوان پنجمین عضو کمیته نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این کیومرث هاشمی به عنوان یکی از اعضای مجمع کمیته ملی المپیک برای نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک انتخاب شده بود اما با تصمیم اعضای هیات اجرایی سردار صبور، رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه و دیگر عضو مجمع جایگزین وی شد.

با اضافه شدن سردار صبور به کمیته نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک، ترکیب پنج نفره این کمیته کامل شد.

کمیته نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک متشکل از پنج نفر است که شامل یک نفر از اعضای هیات اجرایی، دو نفر از اعضای مجمع که عضو هیات اجرایی نباشد همراه با رئیس کمیسیون حقوقی و مدیرکل حراست کمیته ملی المپیک است.

بر این اساس و طبق تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، احمد ناطق نوری (عضو هیات اجرایی)، لطفعلی پورکاظمی و سردار صبور (عضو مجمع که از عضو هیات اجرایی نیست)، نادر شکری (رئیس کمیسیون حقوقی) و حسین احمدیان (مدیر کل حراست) ترکیب کمیته نظارت بر انتخابات را تشکیل می‌دهند.

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 30 دی‌ماه برگزار خواهد شد. مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای این مجمع از روز شنبه به صورت رسمی آغاز شد و تا 14 دی‌ماه ادامه خواهد داشت. تاکنون روسای فدراسیون‌های تنیس، تنیس روی میز و تیراندازی برای دریافت فرم ثبت‌نام حضور در این مجمع اقدام کرده‌اند.

 

کد خبر 2201303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha