۳ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۰۳

سبحاني:

53 شركت حمل و نقل كالا و مسافر در خراسان شمالي فعال است

53 شركت حمل و نقل كالا و مسافر در خراسان شمالي فعال است

بجنورد- خبرگزاري مهر: مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي خراسان شمالي گفت: در اين استان 53 شركت حمل و نقل كالا و مسافر فعاليت مي كنند.

سعيد سبحاني در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: اكنون در خراسان شمالي در مجموع 53 شركت حمل و نقل شامل 29 شركت مسافري و 24 شركت حمل و نقل كالا با سه هزار ناوگان مسافري و باري فعال است.

وي تعداد ناوگان شركت هاي حمل و نقل مسافر در خراسان شمالي را 29 شركت ذكر و اظهار كرد: سه هزار و 200 راننده در اين شركت ها فعاليت مي كنند.

به گفته سبحاني عمر متوسط ناوگان اتوبوسي خراسان شمالي 7.4 سال، ناوگان ميني بوسي 14 سال و متوسط عمر ناوگان سواري استان 4.7 سال است.

وي در ادامه با بيان اين كه همچنين 24 شركت نيز در بخش حمل و نقل كالا در استان فعال هستند، تصريح كرد: هشت هزار و 500 راننده در اين بخش حضور دارند و متوسط عمر ناوگان باري موجود در استان نيز 10.5 سال است.

سبحاني به بخش سرمايه گذاري حمل و نقل استان نيز اشاره كرد و گفت: در استان پنج مجتمع خدماتي رفاهي فعال و 25 تابلوي تبليغاتي اختصاصي نيز وجود دارد.

وي در مورد بخش ايمني و ترافيك حمل و نقل خراسان شمالي نيز اظهار كرد: در خراسان شمالي دو مركز مجاز معاينه فني خودروهاي سنگين و چهار بوستان ترافيك وجود دارد و تاكنون نيز 830 مدرسه حاشيه راه هاي استان با 54 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح ايمن سازي فيزيكي و آموزشي مدارس حاشيه راه قرار گرفته اند.

به گفته مديركل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان شمالي در اين استان بيش از پنج هزار و 600 كيلومتر راه اصلي و فرعي وجود دارد.

 

 

کد خبر 2201504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha