۳ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۸

انتصاب مسئولان جدید کتابخانه‌های شهرستان‌های استان تهران

انتصاب مسئولان جدید کتابخانه‌های شهرستان‌های استان تهران

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران طی احکام جداگانه‌ای رؤسای جدید ادارات شهرستان‌های استان تهران را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد سادات فاطمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران طی حکمی علی محسنی مسئول کتابخانه عمومی مرکزی پارک شهر را به عنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شمیرانات منصوب کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران همچنین طی احکامی ناصر باغبانی و علی امیری را به ترتیب به عنوان رؤسای جدید ادارات بهارستان و شهریار منصوب کرد. باغبانی پیش از این رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهریار و علی امیری به عنوان رئیس اداری ـ مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران بودند.

سادات فاطمی در احکامی دیگر سعید نظریان را به عنوان سرپرست کتابخانه عمومی مرکزی پارک شهر و فیروزه محمدی را به عنوان سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی ملارد منصوب کرد. نظریان پیش از این به عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بهارستان فعالیت می‌کرد.

وی در احکامی دیگر داوود ایمانی‌کیا و حسین محمدی را به ترتیب به عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پردیس و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دماوند منصوب کرد. ایمانی‌کیا پیش از این به عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شمیرانات و محمدی به عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پردیس فعالیت داشته‌اند.

کد خبر 2201581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha