۳ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۳۹

حجت الاسلام باقری:

همايش وقف و رسانه در استان زنجان برگزار مي شود

همايش وقف و رسانه در استان زنجان برگزار مي شود

زنجان -خبرگزاری مهر: مديركل اوقاف و امور خيريه استان زنجان گفت: همايش وقف و رسانه در استان زنجان برگزار مي شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی باقری، هدف از برگزاري اين همايش را تبیین نقش رسانه ها در ترویج و تبلیغ سنت حسنه وقف و تجلیل از رسانه ها  عنوان كرد.

وی اظهار داشت: بهره‌برداری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در رسانه با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با رویکرد وقف نوین و آشنایی رسانه با اهمیت وقف و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف از اهداف برپایی این همایش است

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: تعامل همه جانبه رسانه و خبرنگاران استاني در راستاي تبيين و ارتقاي جايگاه وقف در استان همدان سبب شده كه اوقاف اين استان در راستاي نيل به اهداف ترسيم شده اش، همواره پيشگام باشد .

حجت الاسلام باقری با اشاره به پيگيري اصحاب رسانه در راستاي بررسي و به نتيجه رسيدن نيات واقفان گفت: رسانه ها باید در راستاي احیای موقوفات و زنده کردن فرهنگ وقف و گسترش آن در جامعه و تشویق مردم به وقف جدیدبه صورت جدی تلاش کنند .

وی با اشاره به تقدير از فعالان عرصه وقف در سومين همايش وقف و رسانه يادآور شد: اين همايش هشتم دی ماه برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی هیئت امناء وخادمین مساجد شهرستان خدابنده برگزار می شود

دوره آموزشی هیئت امناءبقاع متبرکه وامامزادگان وخادمین مساجدشاخص شهرستان خدابنده برگزار می شود

دوره آموزشی هیئت امناءبقاع متبرکه وامامزادگان  وخادمین مساجدشاخص شهرستان خدابنده درنمازخانه اداره اوقاف خدابنده باحضوربیش از150 نفر برگزار می شود.

شرکت کنندگان دراین دوره ازوجوداساتید حوزه ودانشگاه درقالب کلاسهای مختلف ازجمله احکام نماز،امانت ،وقف،امانت ،نذر،معنای زیارت ،آداب وارکان زیارت ،اقدامات ایمنی وحفاظتی ،وظایف فرهنگی وعمومی خادمین وهیئت امناءونحوه برگزاری برنامه های مناسبتی طول سال استفاده خواهند کرد.

 

کد خبر 2201775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha