۳ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۲۲

ویسی تاکید کرد:

نتیجه تساوی راضی کننده بود/ زشت است که نفت به حریف احترام نمی‌گذارد

نتیجه تساوی راضی کننده بود/ زشت است که نفت به حریف احترام نمی‌گذارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان گفت: مقابل تیم نفت تهران جانانه دفاع کردیم ویک امتیاز این مسابقه برای ما راضی کننده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی بعد از تساوی تیم فوتبال استقلال صنعتی برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار داشت: این بازی هیجان زیادی داشت. ما در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم ولی در نیمه دوم سه تعویض اجباری داشتیم و همین باعث شد تا تیم ما عقب نشینی کند.

وی افزود: با این حال مقابل فشارهای تیم نفت، دفاع جانانه‌ای داشتیم و این یک امتیاز برای ما راضی کننده بود.

سرمربی استقلال صنعتی در خصوص اعتراض بازیکنان نفت به وقت کشی بازیکنان استقلال یادآور شد: متاسفانه تیمی که امتیاز کامل مسابقه را نمی‌گیرد این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. بازیکنان نفت چند هفته پیش این صحبت‌ها را راجع به تیم داماش هم انجام داده بودند. این زشت است که تیم نفت به حریفانش احترام نمی‌گذارد!

ویسی ادامه داد: این بازی در مجموع 98 دقیقه طول کشید که ما شاید 2 دقیقه وقت کشی کرده باشیم. چرا نفتی‌ها در 96 دقیقه باقی مانده گل نزدند؟ وقتی ما در شهر خودمان می‌بازیم به حریف تبریک می‌گوییم ولی برای کسانی که ادعای حرفه‌ای گری می‌کنند زشت است که به حریفشان احترام نگذارند.

تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان امروز سه شنبه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در تهران به مصاف تیم نفت رفت و به نتیجه تساوی بدون گل رسید.

کد خبر 2201807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha