۴ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تکذیب حضور مربی ایرانی در تیم ملی فوتسال/ قرارداد خسوس تمدید می‌شود

تکذیب حضور مربی ایرانی در تیم ملی فوتسال/ قرارداد خسوس تمدید می‌شود

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خبر عدم تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال را نادرست دانست و حضور یک مربی ایرانی به جای خسوس کاندلاس در مسابقات جام ملت‌های آسیا را تکذیب کرد.

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خبر عدم تمدید قرارداد خسوس کاندلاس و احتمال حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: این خبر درست نیست. بعد از مشکلات مالی که برای کمیته ملی المپیک پیش آمد، کمیته فوتسال خودش تصمیم گرفت که پول قرارداد سرمربی تیم ملی را بدهد. الان وزارت ورزش و یا کمیته المپیک بودجه ما را نمی‌دهند که بخواهند برای ما تصمیم بگیرند.

وی افزود: شاید اگر وزارت ورزش مطلع شود که ما بابت خسوس از آنها پول نمی‌گیریم، مطمئنا این حرف خود را برای عدم تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی پس می‌گیرند. ضمن اینکه وزارت ورزش هر تصمیمی بگیرد آنرا با علی کفاشیان در میان می‌گذارد و کفاشیان هم چیزی در اینباره به ما نگفته است.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان گفت: شاید مطرح کردن تغییر سرمربی ایران در جام ملت‌ها و حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت ایران جو سازی باشد که بعضی از دوستان پشت آن باشند. من با اطمینان به شما می‌گویم که چنین اتفاقی نمی‌افتد.

کد خبر 2202196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha