۵ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۲۰

مهدی تارتار:

چشم به صندلی رسول خطیبی نداشتم/ با افتخار سرمربیگری گسترش فولاد را پذیرفتم

چشم به صندلی رسول خطیبی نداشتم/ با افتخار سرمربیگری گسترش فولاد را پذیرفتم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز امیدواری به موفقیت این تیم در ادامه لیگ برتر گفت: هرگز به ذهنم خطور نمی کرد که جانشین رسول خطیبی شوم وچشم به صندلی رسول خطیبی نداشتم.

مهدی تارتار ظهر پنج شنبه و دقایقی پس از معارفه به بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حضورش در این تیم به عنوان سرمربی قطعی شده، اظهار داشت: پس از صحبت هایی که با مسئولان باشگاه گسترش فولاد داشتم، به توافق نهائی رسیدیم و امروز به عنوان سرمربی تیم به بازیکنان معرفی شدم.

وی ادامه داد: قرارداد من با باشگاه گسترش فولاد فعلا تا پایان فصل است که در صورت توافق دو طرف برای فصل آینده تمدید خواهد شد.

تارتار با اشاره به اینکه جایگاه واقعی گسترش فولاد ایستادن در رده یازدهم جدول لیگ برتر نیست، گفت: گسترش فولاد تیمی است که بازی های خوبی در لیگ انجام داده اما نباید جایگاهش یازدهم جدول باشد، من باید از رسول خطیبی تشکر کنم که تیم خوبی ساخته و برای این تیم زحمت زیادی کشیده است.

وی افزود: می خواهم در همین اولین مصاحبه ام یک واقعیت را بگویم، من هرگز نمی خواستم جانشین رسول خطیبی شوم و حتی به ذهنم هم خطور نمی کرد که چنین اتفاقی رخ دهد، رسول دوست من است و من چشم به صندلی او در نیمکت گسترش فولاد نداشتم.

سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در این خصوص اظهار کرد: با این حال در فوتبال حرفه ای، شغل ما مربیان ایجاب می کند که روزی جانشین همکارمان شویم، اگر من به گسترش فولاد نمی آمدم، حتما مربی دیگری می آمد.

وی گفت: بازهم می گویم که شخصا دوست نداشتم جانشین رسول خطیبی شوم اما مجبور شدم و این را هم بگویم که من با افتخار سرمربیگری تیم خوب گسترش فولاد را پذیرفتم.

تارتار عنوان کرد: جا دارد از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز که امکانات واقعا خوبی برای باشگاه فراهم کرده اند، تشکر کنم، گسترش فولاد باشگاهی است که سازماندهی و ساختار بسیار مناسبی دارد و همه چیز روی اصول پیش می رود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا گسترش فولاد با توجه به شرایط جدول رده بندی مسابقات می تواند در لیگ بماند، تصریح کرد: صادقانه بگویم که من به فکر این هستم که تیم گسترش فولاد را در جدول لیگ برتر به رده های بالاتر سوق دهم و اصلا به سقوط فکر نمی کنم، هرچند که باید مراقب بوده و به فکر افزایش امتیازات باشیم.

مهدی تارتار سرمربیگری تیم های راه آهن تهران، داماش گیلان و گهر دورود را در کارنامه دارد.

کد خبر 2202904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha