۵ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۲۹

کرمی خواستار شد:

تکمیل امکانات زیربنایی مسکن مهر ملارد/ اجرای طرح هادی در روستاها

تکمیل امکانات زیربنایی مسکن مهر ملارد/ اجرای طرح هادی در روستاها

ملارد - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری ملارد بر تکمیل هرچه سریعتر زیرساختهای اولیه شهرنشینی در سایت مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد و گفت: طرح هادی در 12 روستای این شهرستان اجرا نشده که باید هرچه زودتر اجرایی شود.

داود کرمی در گقتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور بررسی وضعیت پروژه مسکن مهر ملارد، جلسه ای با حضور خانی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران و مسئولان شهرستان برگزار شد که طی آن با اشاره به تبعات و مشکلات احتمالی در روند تحویل و سکونت متقاضیان در واحدهای ساخته شده، خواستار تکمیل زیر ساختها و تامین نیازهای اولیه ساکنین این سایت شدیم.

این مسئول عنوان کرد: نظارت بر کیفیت ساخت و سازها ، ارتقای امنیت ساکنین و انجام کار کارشناسی در کنار شفاف سازی در اعلام قیمت تمام شده از مواردی بود که در این جلسه طرح و بر انجام هرچه بهتر آنها تاکید شد.

فعالیت 53 تعاونی در پروژه مسکن مهر ملارد/ وجود 19 هزار واحد خیرساز

وی ادامه داد: در حال حاضر 53 تعاونی مسکن در پروژه مسکن مهر ملارد فعالیت دارند و بیش از 19 هزار واحد این سایت خیر ساز است، با توجه به جمعیت انبوهی که در این منطقه ساکن خواهند شد، تامین زیرساختهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و... مطابق با سرانه های استاندارد شهرنشینی امری ضروری است.

سرپرست فرمانداری ملارد گفت: همچنین مشکلات و مسائل روستاهای شهرستان و اطلاعات و آمار مربوط به اجرای طرح هادی، صدور سند مالکیت روستاهای بخش مرکزی و شهر صفادشت با حضور مسئولان ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: طرح هادی در 12 روستای شهرستان اجرا نشده و کار نقشه برداری از شهر صفادشت برای واگذاری سند مالکیت نیز آغاز شده، همچنین بیش از سه هزار سند مالکیت برای روستائیان صادر شده است که در این جلسه بر اجرای هرچه سریعتر طرح هادی در روستاهای شهرستان تاکید شد.

کد خبر 2202915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha