۵ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۳۲

تاج تاکید کرد:

داشتن ورزشگاه استاندارد از الزامات حضور در لیگ برتر است

داشتن ورزشگاه استاندارد از الزامات حضور در لیگ برتر است

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان لیگ فوتبال داشتن ورزشگاه استاندارد را از ضروریات حضور در لیگ برتر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج ظهر پنجشنبه در همایش مدیریت سازمانی و روابط انسانی در فوتبال که در بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: فوتبال استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که باید تلاش شود از ظرفیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برای توسعه فوتبال بوشهر استفاده شود.

وی از پیگیری‌های صورت گرفته برای حل مشکلات تیم شاهین بوشهر خبر داد و افزود: هنوز با برخی از این مشکلات مواجه هستیم و افراشته استاندار سابق بوشهر و مدیرعامل سابق این باشگاه هنوز پیگیر این مشکلات است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به وضعیت تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: ایرانجوان بوشهر در حال حاضر در لیگ دسته اول صدرنشین است و برای حضور در لیگ برتر باید زیرساخت‌های مورد نیاز را داشته باشد.

داشتن ورزشگاه استاندارد از الزامات حضور در لیگ برتر است

وی داشتن ورزشگاه استاندارد را یکی از الزامات حضور در لیگ برتر عنوان کرد و ادامه داد: ایرانجوان بوشهر هم برای اینکه در لیگ برتر حضور یابد، باید ورزشگاهی مناسب و استاندارد برای میزبانی از حریفان خود داشته باشد.

تاج به توجه‌های ویژه همه مردم و رسانه‌ها به فوتبال اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: فوتبال با دیگر برنامه‌های اجتماعی قابل مقایسه نیست و بسیار از کشور قدرت خود را با فوتبال به رخ دیگر کشورها می‌کشانند و این ورزش در دنیای امروز دارای تاثیر عجیب و زیادی است.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای فدارسیون جهانی فوتبال فیفا از تعداد اعضای سازمان ملل بیشتر است، گفت: تمام مراحل فوتبال در قوانین ای‌اف‌سی به گونه‌ای طی می‌شود که رویه‌های مشترکی در سیستم اجرایی فوتبال داشته باشیم.

کد خبر 2202939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha