۶ دی ۱۳۹۲، ۰:۳۵

نجاتی در گفتگو با مهر:

تیم صبا از بحران عبور کرد/ تشریح آخرین وضعیت بازیکن نیجریه‌ای

تیم صبا از بحران عبور کرد/ تشریح آخرین وضعیت بازیکن نیجریه‌ای

سرپرست تیم فوتبال صبای قم می‌گوید این تیم با پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز از بحران عبور کرده و از این هفته روند رو به رشد صبا آغاز خواهد شد.

حسین نجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم بعد از پیروزی برابر گسترش فولاد در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: 12 هفته بود که تیم ما رنگ برد را ندیده بود. شرایط سختی بر بازیکنان حاکم شده بود. از سوی دیگر وضعیت مالی باشگاه هم چندان مساعد نبود و رغبتی برای کمک به تیم دیده نمی‌شد. با این حال خدا را شکر که از این بحران عبور کردیم.

وی در ادامه افزود: ما به یک پیروزی نیاز داشتیم که آنرا در بازی قبلی به دست آوردیم. به نظرم روند رو به رشد صبا از این هفته آغاز می‌شود. هدفمان این است که صبا در میانه‌های جدول جا بگیرد. الان به این راضی هستیم که رتبه سال گذشته خود را تکرار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبا همچنین خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل اول بازی‌های بهتری انجام می‌دادیم ولی در دقایق پایانی نتیجه را واگذار می‌کردیم. در نیم فصل دوم به نسبت نیم فصل اول از نوع بازی راضی نبودیم ولی به یک مساوی یا پیروزی نیاز داشتیم که خوشبختانه در بازی با گسترش به سه امتیاز رسیدیم.

وی درباره مذاکره باشگاه صبا با بازیکن نیجریه‌ای، اینگونه اظهار نظر کرد: با توجه به جابجایی و عدم تطابق نقل و انتقالات زمستانی لیگ ایران با لیگ‌های خارجی، یک سیکل سخت برای خرید بازیکن خارجی ایجاد شده است. ما مقدمات کار را انجام داده‌ایم ولی چشمم آب نمی‌خورد این بازیکن به ایران بیاید.

نجاتی در پایان گفت: شما تصور کنید یک بازیکن خارجی به خاطر هشت تا 10 بازی با هزینه گزاف به ایران بیاید. این ریسک بزرگی است. اگر ابتدای فصل بود این امکان وجود داشت ولی الان شرایط یک مقدار سخت است و من نسبت به حضور این بازیکن در ایران خوشبین نیستم.

کد خبر 2202974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha