۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰

با پیگیری کارگردانان خانه تئاتر

همراهی بخش خصوصی در درمان مجید بهرامی/ جامعه کُشتی هم به کمک آمد

همراهی بخش خصوصی در درمان مجید بهرامی/ جامعه کُشتی هم به کمک آمد

هیأت مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر با پیگیری هایی که برای تأمین هزینه درمان مجید بهرامی انجام داد توانست با حمایت یک بانک مبلغ 60 میلیون تومان از 160 میلیون تومان مورد نیاز برای انجام پیوند مغز و استخوان این بازیگر جوان را تأمین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جامعه و هنرمندان تئاتر این روزها بار دیگر دست به دست هم داده اند تا حمایت خود را از هنرمندان بیمار نشان دهند. این روزها مجید بهرامی در کشور آلمان در انتظار انجام مراحل مورد نیاز برای پیوند مغز و استخوان است. هزینه این پیوند 160 میلیون تومان است که هنرمندان تئاتر برای تأمین این مبلغ وارد عمل شده اند.

هیأت مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر متشکل از حسین کیانی، حمید پورآذری، افسانه ماهیان، علی اصغر دشتی و رضا گوران در پیگیری هایی که برای تأمین بخشی از این مبلغ انجام دادند، موفق به تأمین 60 میلیون تومان با حمایت بانک آینده و واریز این مبلغ به حساب بیمارستان مدنظر در کشور آلمان شدند تا مراحل درمانی مجید بهرامی آغاز شود.

همچنین روز پنجشنبه 5 دی ماه کلیه نمایش های روی صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر بخشی از فروش خود را برای درمان مجید بهرامی اختصاص دادند. مؤسسه فرهنگی و هنری "مکتب تهران" به سرپرستی جلال تهرانی نیز با تدارک یک برنامه نمایشنامه خوانی با حضور افتخاری مسعود کیمیایی به عنوان کارگردان این اجرا، روز شنبه 7 دی ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اقدام به تأمین مبلغ باقیمانده برای درمان بهرامی می کند.

قرار است در این روز فدراسیون کشتی ایران با حضور چهره هایی چون رسول خادم حمایت خود را از جامعه تئاتری و هنرمندان بیمار نشان دهند. قرار است مبلغ مازادی که از اجرای نمایشنامه خوانی گروه "مکتب تهران" به دست می آید صرف تأمین داروهای دیگر هنرمندان بیمار عرصه تئاتر شود.

کد خبر 2203045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha