۶ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

پورفاطمی:

استعفای نمایندگان مجلس در اعتراض به بودجه 93 کار صحیحی نیست/ باید اول نماینده کل کشور باشیم

استعفای نمایندگان مجلس در اعتراض به بودجه 93 کار صحیحی نیست/ باید اول نماینده کل کشور باشیم

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با استعفای تعدادی از نمایندگان مجلس، اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس در اعتراض به بودجه 93، استعفای خود را مطرح کرده‌اند که این کار صحیحی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی صبح جمعه در همایش اصلاح طلبان بوشهری حامی دکتر روحانی در ارتباط با استعفای تعدادی از نمایندگان مجلس، اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس در اعتراض به بودجه 93، استعفای خود را مطرح کرده‌اند که این کار صحیحی نیست.

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری نیز تاکید بسیار زیادی بر حل مشکلات اقتصادی دارند که با توجه به مشکلات پیش رو، استعفای نمایندگان به خاطر بودجه صحیح نیست و برای کشور مشکل‌ساز می‌شود.

نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و بدهی‌های دولت قبل، اضافه کرد: روحانی میراث‌دار این مشکلات است و بودجه نیز به صورت انطباقی و اقتصاد مقاومتی تنظیم شده است و نمایندگان نیز باید به جای استعفا از ابزارهای خود برای عملکرد مطلوب‌تر دولت استفاده کنند و یاری‌گر دولت باشند.

وی ادامه داد: برخی از نمایندگان نیز به خاطر مسائل مشکلات حوزه انتخابیه‌ خود استعفا داده‌اند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، نمایندگان باید اول نماینده کل کشور باشند و بعد نماینده منطقه خود.

به اعتبار حمایت آقایان هاشمی و خاتمی، حامی دولت آقای روحانی هستم

پورفاطمی در ارتباط با تغییرات مدیریتی نیز خواستار استفاده از نخبگان استان بوشهر در مسئولیت‌هایی چون معاون وزیر شد و تاکید کرد: امیدواریم در مسئولیت‌های استانی نیز از افراد توانمند و مورد نظر مردم استفاده شود.

وی افزود: حجت الاسلام روحانی با حمایت اصلاح‌طلبان به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد و استاندار نیز در این فضا انتخاب شده است و انتظار داریم که از اصلاح‌طلبان درعرصه مدیریت استفاده شود.

نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خواستار اقدامات امیدبخش برای مردم در این دولت شد و اضافه کرد: منابع انسانی شایسته‌ای در استان داریم که باید تلاش شود از این افراد استفاده شود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: خودم را یکی از اعضای این جمع اصلاح طلب می دانم و به اعتبار حمایت آقایان هاشمی و خاتمی، حامی دولت آقای روحانی هستم.

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری اصلاح‌طلبان قدرت خود را نشان داند و باید از همه افرادی که در 24 خردادماه نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر کنیم.

مسعود شکوهی به گشایش در فضای سیاسی کشر اشاره کرد و افزود: حفظ وحدت و انسجام میان نیروهای اصلاح طلب از مهمترین دلایل برگزاری این نشست‌ها است و امیدواریم شاهد تداوم برگزاری چنین نشست‌هایی باشیم.

کد خبر 2203157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha