۷ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۰۷

با اعلام سازمان لیگ؛

دیدار نفت با تراکتورسازی در مسجد سلیمان برگزار می‌شود

دیدار نفت با تراکتورسازی در مسجد سلیمان برگزار می‌شود

طبق اعلام رئیس سازمان لیگ دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالیکه پیش از این اعلام شده بود دیدار تیم‌های دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، طبق اعلام رئیس سازمان لیگ، این مسابقه ساعت 15 فردا یکشنبه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

مهدی تاج در این مورد اظهار کرد: پس از درخواست مسئولان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص برگزاری دیدار این تیم با تراکتورسازی تبریز در شهر مسجد سلیمان، به آنها اعلام کردیم درصورتیکه امکانات لازم برای برگزاری این بازی فراهم شود، اجازه انجام این بازی را در ورزشگاه بهنام محمدی این شهر صادر می‌کند.

وی اضافه کرد: پس از رفع مشکلات موجود، سهیل مهدی نماینده سازمان لیگ برای ارزیابی شرایط این ورزشگاه به مسجد سلیمان رفت و امکانات موجود را مورد تائید قرار داد. پس از این مساله میزبانی نفت مسجد سلیمان در این بازی مورد تائید قرار گرفت.

بر این اساس دیدار تیم‌های فوتبال نفت ﻣﺴﺠﺪ ﺳﻠﯿﻤﺎن و ﺗﺮاﮐﺘﻮرﺳﺎزی ﺗﺒﺮﯾﺰ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ﺳﺎﻋﺖ 15 فردا یکشنبه در ورزﺷﮕﺎه بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

کد خبر 2203287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha