۶ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۱

گزارش تمرین استقلال؛

قلعه‌نویی، برهانی را تشویق کرد/ هشدار به صادقی و تاخیر ساموئل

قلعه‌نویی، برهانی را تشویق کرد/ هشدار به صادقی و تاخیر ساموئل

تمرین امروز استقلال درحالی با غیبت سه بازیکن برگزار شد که پژمان منتظری در این تمرین حضور یافت. همچنین گلزنی آرش برهانی با ضربه برگردان باعث شد از سوی امیر قلعه‌نویی مورد تشویق قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز جمعه استقلال تهران از ساعت 15 درحالی در کمپ اختصاصی این تیم آغاز شد که حدود 50 نفر تماشاگر در محل برگزاری تمرین حضور داشتند. همچنین هاشم بیک‌زاده، احمد جمشیدیان و کبه نفرات غایب در این تمرین بودند.

میثم جودکی بازیکن جوان تیم استقلال که مدتی در اردوی ملی تیم جوانان بود، امروز در تمرین حضور یافت و با تشخیص کادر فنی تنها به دور زمین دوید. پژمان منتظری هم که مدتهاست بحث رفتنش به خارج از کشور ادامه دارد، امروز در تمرین حضور پیدا کرد. ‌جی‌لوید ساموئل که پس از مدتها غیبت به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرین حضور نداشت، امروز با 15 دقیقه تاخیر در تمرین استقلال حاضر شد.

منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی در تمرین حضور داشته و با دقتی عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشتند. حمید بابازاده تمرینات ویژه‌ای را با مهدی رحمتی برای دیدار مقابل ملوان بندرانزلی انجام داد.

امیر قلعه‌نویی در ابتدای این تمرین چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست با جدیت تمرین کرده تا از هر لحاظ آمادگی لازم را برای دیدار با ملوان بندرانزلی داشته باشد.

پس از صحبت‌های قلعه‌نویی، بازیکنان در ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به بازی آقا وسط پرداختند. در بخش بعدی تمرین به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور پرداختند که قلعه‌نویی به دقت نظاره‌گر این تمرین بود. وی در این تمرین از مهاجمان می‌خواست در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنند. در این تمرین آرش برهانی با ضربه برگردان گلزنی کرد که حرکت او با تشویق سرمربی تیم همراه شد.

در بخش دیگری از تمرین سرمربی استقلال به امیرحسین صادقی متذکر شد که در زمین راه نرود و به او گفت: "آقای صادقی اگر خسته هستی، برو بیرون بنشین" هشدار سرمربی تیم به مدافع استقلال باعث شد او با جدیت بیشتری تمرین کند.

در بخش پایانی تمرین و با توجه به اینکه دیدار مقابل ملوان بندرانزلی از سری مسابقات جام حذفی است و احتمال آن می‌رود بازی به پنالتی کشیده شود، بازیکنان به زدن ضربات پنالتی پرداختند که در این بخش جواد نکونام و آندو تیموریان موفق‌تر از سایر نفرات بودند.

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 16:5 دقیقه به پایان رسید. با اعلام کادرفنی تیم استقلال تمرین فردای این تیم ساعت 11 صبح برگزار می‌‌شود و بازیکنان پس از انجام تمرین راهی هتل اوین خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 14:30 دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.

کد خبر 2203307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha