۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶

زادمهر در گفتگو با مهر:

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم از حاشیه‌ها دست بردارند

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم از حاشیه‌ها دست بردارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سرخ‌پوشان پایتخت خود را پیدا کرده‌اند، گفت: به نظرم پرسپولیس با بازی‌هایی که ارایه می‌کند شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است.

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به موفقیت‌های تیم پرسپولیس در لیگ برتر بیان کرد: وقتی یک تیم موفق عمل می‌کند همه مجموعه در آن دخیل هستند درست زمانی که یک تیم می‌بازد هم همین شرایط حاکم است بنابراین نتایج تیم پرسپولیس را نمی‌توان به یک بخش نسبت داد چرا که از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان و حتی پزشکی و تدارکات در آن دخیل هستند.

وی اضافه کرد: به نظرم پرسپولیس هر چقدر قوی‌تر باشد به تیم ملی کمک خواهد شد. این تیم امسال بازیکنان خوب، جوان و آینده‌داری دارد که امیدوارم آنها بتوانند به خوبی درک کنند که هواداران چقدر آنها را حمایت خواهند کرد. پرسپولیسی‌ها از قدیم می‌گفتند که چه اول شود و چه آخر این تیم را دوست دارند ولی زمانی تیم دوست داشتنی تر است که در بالای جدول قرار گیرد. در واقع این باعث می‌شود که فوتبال جذاب‌تر شود.

زادمهر در خصوص دیدارهای خارج از خانه این تیم و شانس قهرمانی قرمزها گفت: پرسپولیس نشان داده که در خارج از تهران هم خوب نتیجه می‌گیرد. وقتی یک تیم خود را پیدا کند دیگر در زمین حریف هم راحت‌تر بازی می‌کند و پرسپولیس از این شرایط برخوردار شده است. به نظرم در شرایط کنونی پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و می‌تواند جام را بالای سر ببرد.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم در سالی که به جام جهانی منتهی می‌شود از این حاشیه‌ها دست بردارند و با آرامش کارها را ادامه دهیم.

 

کد خبر 2203569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha