۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

عارفی خبر داد:

مردم سیستان بصیرت خود را در 9 دی به نمایش خواهند گذاشت

مردم سیستان بصیرت خود را در  9 دی به نمایش خواهند گذاشت

زاهدان - خبرگزاری مهر: رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: تمامی اقشار مختلف مردم سیستان همزمان با فرا رسیدن روز نهم دی ماه بصیرت و وفاداری خود را باری دیگر با تجمع در مصلی المهدی(ع) زابل به نمایش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام محسن عارفی در گفتگو با مهر اظهار داشت: مردم ولایتمدار سیستان با تجمع در مصلی المهدی (ع) زابل با عنوان میثاق با رهبری علاوه بر اعلام حمایت از نظام اسلامی، بلوغ سیاسی و بصیرت خود را باری دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: در فتنه سال 88 عده‌ای با هتاکی نسبت به ارزش های دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حتی حرمت‌شکنی از واقعه عاشورا قصد متشنج کردن فضای سیاسی و اجتماعی کشور را داشتند  که با تیزبینی و شجاعت رهبر فرزانه انقلاب و پیروی آگاهانه مردم  از ایشان نقشه شوم دشمنان خنثی شد.

عارفی با بیان اینکه حماسه 9 دی سال 88  نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است ادامه داد: امسال نیز مردم سیستان با حضور پر شور خود ضمن اعلام وفاداری مجدد نسبت به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی بلوغ سیاسی خود را در شرایط کاملا حساس و سرنوشت ساز به رخ  جهانیان خواهند کشید.

وی ادامه داد: به همین مناسبت در راستای اعلام وحدت و همبستگی تمامی اقشار جامعه به منظور حمایت و دفاع از ارزش های نظام علاوه بر تجمع در مصلی المهدی (ع) نسبت به ایجاد زنجیره انسانی با حضور دانش آموزان مدارس این شهرستان اقدام خواهد شد.

وی در تشریح برنامه های نهم دیماه در زابل گفت: تهیه و پخش رهنمود های مقام معظم رهبری در تمامی ادارات شهرستان قبل از اقامه نماز ظهر، نمایش فیلم عمار در مدارس آموزش و پرورش، سخنرانی و بازگویی ابعاد حماسه 9 دی در نمازهای جماعت و برپایی نمایشگاه عکس د مدارس و دانشگاه ها از جمله برنامه های جنبی به مناسبت این روز است.

عارفی افزود: همچنین به مناسبت حماسه 9 دی یک دور ه رقابت دو استقامت و دوچرخه سواری از میدان 9 دی این شهرستان تا مصلی المهدی(ع) برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 2203633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha