۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷

راشدی خبر داد:

كاهش زمان سير قطار تهران- مشهد/ راه آهن با شناور شدن قیمت بلیت قطار موافقت کرد

كاهش زمان سير قطار تهران- مشهد/ راه آهن با شناور شدن قیمت بلیت قطار موافقت کرد

اراک - خبرگزاری مهر: معاون مسافري راه آهن كشور از كاهش زمان سير قطار تهران- مشهد خبر داد و گفت: كاهش زمان سير قطار ها در برخي محور ها از جمله تهران- مشهد در دستور كار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيد محمد راشدي در بازدید از ايستگاه هاي مسافري اداره كل راه آهن اراك افزود: اقداماتي در زمينه کاهش زمان سیر قطارها صورت گرفته و با توجه به اصلاح جدول حداكثر تاخيرها، اين مهم از ابتداي دي ماه سال جاري اجرا و كليه واحدها ملزم به رعايت زمان بندي سير قطارها و به حداقل رساندن تاخيرها شده اند.

وي افزود: سياست ما بهسازي و بازسازي كليه ايستگاه هاي مسافري راه آهن سراسري تا قبل از فرارسيدن ايام تعطيلات عيد نوروز است تا بتوانيم خدمات مناسبي را به مسافرين ارائه دهيم.

راشدی يادآور شد: گسترش فضاي نمازخانه ها، تجهيز و گسترش سرويس هاي بهداشتي و بهسازي سكوهاي مسافري از جمله برنامه هاي ما در راستاي مناسب سازي ايستگاه ها تا قبل از تعطيلات عيد نوروز است.

شرکت راه آهن با شناور شدن قیمت بلیت قطار در برخی محورها موافقت کرد

معاون مسافري راه آهن كشور با بیان اینکه شرکت های بخش خصوصی مسافری به خاطر افزایش هزینه تمام شده بخش عمده ای از خدمات،بارها درخواست افزایش قیمت بلیت را داشته اند گفت: شرکت راه آهن نیز با شناور شدن قیمت بلیت قطار در برخی محورها موافقت کرد.

وی ادامه داد: با شناور شدن قیمت بلیت قطار در برخی محورها ، متقاضیانی که با برنامه ریزی قبلی برای تهیه بلیت اقدام کنند، هزینه کمتری را پرداخت خواهند کرد و با نزدیک تر شدن به زمان اوج سفر و همچنین نزدیکی به زمان حرکت قطار این هزینه تغییر خواهد یافت.

راشدي در بخش دیگری از سخنان خود  هدف از اين بازديد را آماده سازي ايستگاه هاي مسافري راه آهن كشور به منظور ارائه خدمات مناسب و بهتر در ايام نوروز عنوان كرد.

در بازديد يك روزه معاون مسافري راه آهن كشور از ايستگاه هاي باغيك، راهگرد،مشك آباد، اراك، شازند و سميه سركشي و بر رفع نواقص موجود تاكيد شد.

کد خبر 2203638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha