۸ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۱۹

مسلمان تاکید کرد:

نمی‌خواهیم دربی را از دست بدهیم/ الان وقت نتیجه‌گیری تیم ملی است

نمی‌خواهیم دربی را از دست بدهیم/ الان وقت نتیجه‌گیری تیم ملی است

کاپیتان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران با بیان اینکه به همراه پیام صادقیان نمی‌خواهد دربی را از دست بدهد، گفت: لازم می‌دانم به مسئولان خصوصا ریاست فدراسیون یادآور شوم تیم زیر 22 سال آینده تیم ملی بزرگسالان خواهد بود و نیاز به توجه بیشتری دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محسن مسلمان اظهار داشت: برای حضور در اردوی تیم فوتبال زیر 22 سال با مشکلات زیادی مواجه شده‌ایم. شرایط اردو در کیش خوب است و همه ما از اینکه پس از مدت‌ها در کنار هم قرار گرفته‌ایم بسیار خوشحال هستیم.

وی ادامه داد: در دیدار با کره‌جنوبی تمام سعی خود را می‌کنیم تا نکاتی که در تمرینات مرور کرده‌ایم، را به اجرا درآوریم. بر اساس صحبت‌های منصوریان (سرمربی تیم زیر 22 سال) نتیجه گرایی در دستور کارمان نیست اما تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بدست آوریم.

کاپیتان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران ادامه داد: در حال حاضر به دلیل نیاز باشگاه‌ها به بازیکنان و عدم تصمیم گیری نهایی مسئولان نسبت به این مسئله، برای تیم دغدغه بزرگی وجود آمده که مانع تمرکز هرچه بیشترمان شده است. البته باشگاه‌ها حق دارند چرا که در این فصل رقابت‌ها بسیار نزدیک است و تمام بازیکنان تیم فوتبال زیر 22 سال از مهره‌های کلیدی باشگاه‌هایشان هستند.

مسلمان تاکید کرد: نباید فراموش کرد الان وقت نتیجه گیری تیم ملی است زیرا حدود 20 ماه است که در اردو به سر می‌بریم و تیم در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا نباید از یکپارچگی در بیاید.

وی یادآور شد: تمام بازیکنان دوست دارند در بازی‌های لیگ حضور داشته باشند و همینطور خودم و صادقیان نمی‌خواهیم دربی را از دست بدهیم اما لازم می‌دانم به مسئولان خصوصا ریاست فدراسیون یادآور شوم که تیم ملی زیر 22 سال آینده تیم ملی بزرگسالان خواهد بود و نیاز به توجه بیشتری دارد.

کاپیتان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در پایان گفت: به هر حال ما بازیکنان هم شاگرد منصوریان هستیم و هم شاگرد سرمربیان باشگاه‌هایمان. از کفاشیان می‌خواهیم تصمیمی اتخاذ کند تا حضور ما، هم در باشگاه‌هایمان و هم در تیم فوتبال زیر 22 سال محیا شود تا برای باشگاه‌ها و تیم ملی کشورمان مشکلی ایجاد شود.

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران که در اردوی کیش به سر می‌برد، امروز یکشنبه اولین دیدار تدارکاتی خود را با تیم کره جنوبی برگزار می‌کند.

کد خبر 2204007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha