۷ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷

با وساطت جمشید مشایخی؛

کدورت بین رویانیان و فتح‌الله‌زاده از بین رفت

کدورت بین رویانیان و فتح‌الله‌زاده از بین رفت

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه دیدار کرده بود زمینه‌های رفع کدورت بین رویانیان و فتح‌الله‌زاده را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید مشایخی که چندی پیش اعلام کرده بود برای رساندن پیام دوستی ایرانیان به لیونل مسی به اسپانیا سفر خواهد کرد عصر امروز شنبه در محل تمرین تیم پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت و با اعضای این تیم دیدار کرد. وی سپس در دفتر محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه حاضر شد و با وی نیز ملاقات کرد.

در این دیدار رویانیان تاکید کرد لیونل مسی بازیکن بزرگ و ارزشمند دنیای فوتبال است و نباید به او بی‌احترامی صورت می‌گرفت با این حال در این ماجرا که ما ایرانی‌ها قصد داریم علاقه خود را به مسی نشان دهیم باید جایگاه و شان مشایخی هم حفظ شود.

وی پیشنهاد کرد که با همکاری فدارسیون فوتبال و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ستادی در این زمینه تشکیل شود تا با در نظر گرفتن تمامی جوانب اقدامات لازم در این باره انجام گیرد.

در حاشیه این نشست مشایخی از رویانیان خواست که به کدورت اخیر خود با فتح‌الله‌زاده پایان دهد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد در این ماجرا بی‌تقصیر بوده و به یک باره حملات لفظی از سوی مدیرعامل باشگاه رقیب شروع شده است.

پس از این صحبت‌ها مشایخی با فتح‌الله‌زاده تماس تلفنی برقرار کرد و زمینه ساز آشتی کنان وی با رویانیان شد که با صحبت‌های مدیرعامل دو باشگاه بزرگ پایتخت موج اخیر حملات لفظی آنها به یکدیگر هم خاتمه یافت و همه چیز به ظاهر خاتمه یافت.

کد خبر 2204109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha