۸ دی ۱۳۹۲، ۹:۱۸

جلیلیان در گفتگو با مهر مطرح کرد:

حماسه 9 دی همبستگی و ولایتمداری ملت ایران را به دنیا نشان داد

حماسه 9 دی همبستگی و ولایتمداری ملت ایران را به دنیا نشان داد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، مهم دی ماه 88 را روزی فراموش نشدنی در تاریخ ملت ایران دانست و گفت: حماسه عظیمی که در این روز خلق شد همبستگی و ولایتمداری ملت ایران را به دنیا نشان داد.

علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر، سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشت و از آن به عنوان روزی تاریخی یاد کرد که ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران با حضوری باشکوه و کم نظیر در میدان بار دیگر به انقلاب و نظام اسلامی رای مثبت دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران مردمی با بصیرت، فهمیده و آگاه هستند، خاطرنشان کرد: ملت ما هر زمان که احساس کنند خطری انقلاب و نظام آن ها را تهدید می کند خود پای کار آمده و به هیچ فرد و حزب و گروهی اجازه نمی دهند که تهدیدی برای انقلاب و دستاوردهای آن باشد.

جلیلیان افزود: در حماسه 9 دی نیز شاهد بودیم زمانی که این مردم نظام و انقلاب خود را در خطر دیدند چگونه با یک حضور کم نظیر که چشم جهانیان را خیره و تعجب همگان را برانگیخت به دفاع از انقلاب پرداخته و به فتنه ایجاد شده در کشور پایان دادند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه این گفتگو اقدامات سران فتنه و سر دادن شعار تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را مورد نکوهش قرار داد و گفت: متاسفانه برخی از خواص خود را ملعبه دست بیگانگان قرار داده و خواسته یا ناخواسته قدم در راهی گذاشتند که دستاوردی جز ایجاد تنفر در مردم نسبت به خودشان و شکستی مفتضحانه برای آن ها به همراه نداشت.

جلیلیان اظهار داشت: هجمه های وسیعی که آن روزها علیه نظام و انقلاب به راه افتاده بود حاصل بی خردی و خود فروختگی افرادی بود که قصد داشتند به اسم امام (ره) و انقلاب به اهداف ضد اسلامی خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: این فتنه و قائله نامبارک خوشختانه به موقع و با درایت بی نظیر رهبر معظم انقلاب و همچنین هوشیاری و بصیرت مردم مومن و لایی ایران پایان یافت تا یک روسیاهی بزرگ برای آنان که به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش بودند باقی بماند.

جلیلیان در پایان خواستار برپایی مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی به شکلی مناسب شد و گفت: این روز در قلب مردم ثبت شده و باید به بهترین نحو ممکن گرامی داشته شود.

کد خبر 2204226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha