۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

مسلمان:

فدراسیون فوتبال آرامش را به تیم ملی برگرداند/ تابع نظر باشگاه پرسپولیس هستم

فدراسیون فوتبال آرامش را به تیم ملی برگرداند/ تابع نظر باشگاه پرسپولیس هستم

کیش - خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم ملی زیر 22 سال ایران گفت: تنها خواسته بازیکنان تداوم آرامش در تیم ملی است و فدراسیون نقش مهمی در ثبات و برقراری این آرامش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسلمان کاپیتان تیم ملی امید شنبه شب در نشست مطبوعاتی که در جزیره کیش برگزار شد، اظهارداشت: در حال حاضر تیم ملی یک افتخار بزرگ و ارزشمند برای کشورمان است، رئیس فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد که لیگ تعطیل شود بهتر است و یا با وقفه برگزار شود.

وی در مورد بیانیه باشگاه پرسپولیس نسبت به اردوی تیم ملی امید در کیش و بازگشت بازیکنانشان اظهار داشت: تابع نظر باشگاه هستیم، اما اعتقاد داریم آقای منصوریان برای تیم ملی زیر 22 سال زحمت زیادی کشیده‌ است و تصمیم فدراسیون فوتبال می تواند موجب آن شود که نه باشگاه ضرر کند و نه تیم ملی.

وی ادامه داد: توقف بازی های لیگ در مدت زمان حضور تیم ملی امید در مسابقات غرب آسیا موجب موفقیت فوتبال ایران خواهد شد و این موفقیت نیازمند همکاری و همیاری همه است.

مسلمان عنوان کرد: علی دایی حق دارد از بازیکنان خود استفاده کند رقابت در صدر جدول لیگ برتر به اوج رسیده و همه تیم ها برای قهرمانی تلاش می کنند، اما از علیرضا منصوریان که می‌خواهد با حضور موفق ایران در بازی‌های غرب آسیا افتخاری برای فوتبال ایران کسب کند هم باید حمایت کرد.

مسلمان با ابراز گلایه مندی از نحوه رفتارهای فدراسیون نسبت به تیم ملی امید گفت: فدراسیون به تیم ملی امید که خوب نمی رسد حداقل به تیم آرامش بدهد.

 

 

کد خبر 2204230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha