۸ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۱۹

قهرمانی مطلق در گفتگو با مهر:

حماسه 9 دی نمود ولایت مداری و بصیرت ملت ایران بود

حماسه 9 دی نمود ولایت مداری و بصیرت ملت ایران بود

همدان-خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه مردم ایران همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند، گفت: حماسه 9 دی نمود ولایت مداری و بصیرت ملت ایران بود.

حسن قهرمانی مطلق در آستانه 9دی ماه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور با بصیرت مردم در روز 9 دی ماه سال 88 نشان از بصیرت بی بدیل مردم غیور ایران بود و مردم  همدان نیز با حضور چند ده هزار نفری خود در حماسه 9 دی نشان دادند که همواره پیرو ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه مردم با حماسه 9 دی طومار فتنه گران را در هم پیچیدند، بیان داشت: حضور مردم در حماسه 9 دی روز بیعت مجدد مردم با رهبر انقلاب و ولایت فقیه شناخته شد و دشمنان انقلاب بار دیگر متوجه شدند که مردم ایران به رهبر و کشور و انقلاب پایبند هستند.

فرماندار همدان بعنوان داشت: در سال 88 مردم همدان در روز 8 دی ماه نیز در اعتراض به فتنه گران در خیابان های شهر حضور یافتند، که این امر مهم نشان از بصیرت مردمی بود.

قهرمانی مطلق ابراز داشت: فتنه گران و دشمنان قصد داشتند از فضای سیاسی انتخابات استفاده کرده و با نام تقلب در انتخابات جریان فتنه را در کشور به راه اندازند.

وی بر لزوم توجه به امر بصیرت افزایی عموم مردم در مقابله با موارد فتنه نیز این مهم را گامی ارزشی در راستای تبیین موازین نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

کد خبر 2204524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha