۸ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۵۰

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

توبیخ پرسپولیس به خاطر تماشاگرانش/ مربیان راه‌آهن و ذوب‌آهن محروم شدند

توبیخ پرسپولیس به خاطر تماشاگرانش/ مربیان راه‌آهن و ذوب‌آهن محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آخرین آرای خود سرپرست سایپا و مربیان راه‌آهن سورینت و ذوب‌آهن اصفهان را محروم کرد. این کمیته همچنین به خاطر رفتار ناشایست طرفداران پرسپولیس، توبیخ کتبی برای این باشگاه در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انضباطی فدراسیون آخرین آرای خود در خصوص پرونده‌های بررسی شده اعلام کرد که بر این اساس دو مربی و یک سرپرست محروم شدند و یک باشگاه هم به خاطر تخلفات تماشاگرانش توبیخ شد. آرای صادره به شرح زیر است:

سرپرست سایپا یک جلسه محروم شد
پس از انجام دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا که 28 آذر 92 انجام شد، بر اساس گزارش تیم داوری و نظارت فدراسیون حسين خوش‌نظر، سرپرست تيم سايپا به دليل اعتراض بعد از گل پرسپوليس و مصاحبه و بيان مطالب خلاف واقع يک جلسه از همراهي تيمش محروم و به پرداخت جريمه 5 ميليون ريالي محکوم شد.

کميته انضباطي به دليل رفتار هواداران پرسپوليس به دليل اعتراض به سرمربی حریف در اين مسابقه به باشگاه پرسپوليس، توبيخ کتبی با درج در پرونده جريمه کرد که این آرا قطعی است. کمیته انضباطی اعلام کرد تکرار تخلف در مسابقات بعدی با تنبیهات شدید مواجه خواهد شد.

بشرزاد یک جلسه محروم شد
کميته انضباطي فدراسيون فوتبال همچنين راي خود را در مورد ديدار راه‌آهن سورینت و نفت تهران که 29 آذر برگزار شد به اين ترتيب صادر کرد که جلال بشرزاد مربي تيم راه‌آهن به دليل اعتراض‌های مکرر به داور که منجر به اخراجش از روی نيمکت شد، به يک جلسه محروميت از همراهي تيم و پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدی محکوم شد.رای صادره قطعی است.

توبیخ مس کرمان
در دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان که اول دی 92 برگزار شده بود، بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تماشاگران منتسب به مس کرمان مرتکب تخلفاتی شدند که بر همین اساس، باشگاه مس کرمان از سوی کمیته انضباطی، توبیخ کتبی شد که رای صادره قطعی است. کمیته انضباطی اعلام کرد تکرار تخلفات در مسابقات بعدی با تنبیهات شدیدی مواجه خواهد شد.

محرومیت مربی ذوب‌آهن
در دیدار تیم‌‎های تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در 22 آذرماه 92 در تبریز و بر اساس گزارش‌های رسیده، آواکیان کمک مربی ذوب‌آهن به دلیل رفتار غیر مسئولانه و اعتراض مکرر به نحوه قضاوت داور که حتی منجر به اخراج وی شد، از سوی کمیته انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره قطعی است.

کد خبر 2204785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha