۸ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۱

مهمترین برکت حماسه 9 دی بصیرت‌افزایی برای ملت ایران بود

مهمترین برکت حماسه 9 دی بصیرت‌افزایی برای ملت ایران بود

هرمز - خبرگزاری مهر: امام جمعه هرمزگفت: مهمترین برکت حماسه 9 دی سال 88 بصیرت افزایی برای ملت ایران بود و در این حرکت تاریخ‌ساز تومار فتنه و فتنه گران درهم پیچیده شود.

حجت الاسلام محمدکاظم مناقبیان امام جمعه هرمز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حماسه 9 دی بیان داشت: در این حماسه که برای همیشه در اذهان ملت ایران جاودانه باقی خواهد ماند، دشمنان انقلاب و نظام خوار و ذلیل شدند.

وی یادآوری کرد: نهم دی روز آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی عده‌ای غافل یا مزدور وابسته به اجانب به مقدسات در روز عاشورای حسینی بود.

امام جمعه هرمز، فتنه 88 را صحنه امتحان خواص و مردم خواند و گفت: بعضی در این امتحان مردود شدند اما ولایتمداران با بصیرت از این امتحان سرفراز بیرون آمدند.

مناقبیان خاطرنشان کرد: خلق صحنه زیبای حضور مردم در 9 دی حاصل بصیرت، ایمان، مجاهدت، ولایت پذیری، دشمن شناسی و وقت شناسی مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: ضعف ایمان،لجاجت نابجا، القای شبهه وجو سازی دروغین کلید واژه هایی بود که ناتوانی سران فتنه را پند آموزی کرد که برای همیشه مورد تنفر مردم ایران قرار بگیرند و جهل و نادانی آنها بر همگان روشن گردید به طوری که درس حقیقی نیز در برابر القائات منفعت طلبانه به آنها داده شد و بر همگان نیز ثابت شد.

امام جمعه هرمز ابراز داشت: مردم این کشور هرگز با تفرقه افکنی و خودخواهی عده‌ای همراه نمی‌شوند تا آنان بتوانند ایده‌ها و تفکرات شیطانی خود را اجرا کنند.

وی افزود: حماسه 9 دی از یک سو نشان داد که ملت ما ملتی بصیر و هوشیار است که پای آرمان های امام (ره) و ارزش های انقلاب ایستاده و از سوی دیگر ملت نشان دادند با توهین کنندگان به عاشورای ابا عبدالله الحسین (ع) با تمام قوا برخورد می کنند.

وی اضافه کرد: مردم شجاع و ولایت مدار ایران اسلامی بصیرت خود را در 9 دی 88 به نمایش گذاشتند و امیدهایی که سران فتنه برای استکبار ایجاده کرده بودند را نقش بر آب کردند.

 

 

کد خبر 2204873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha